truhaa

Scandicshine i Dagbladet.. julegavetips

Artikkel her

Moro at SS blir nevnt der..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brå økning i vaskepakke salget nært forstående... ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falstad får yrkesnevrose av det der.. :D

Moro at en forhandler her blir nevnt, Mr Skogen er oppegående når det kommer til bilhold

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig morsomt! :D

Litt morsom oversettelse av gritguard: grusfanger

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult ^_^

Er riktignok ikke helt enig i påstanden om at denne pakken inneholder ALT man trenger for å vaske bilen selv, noe lommeboken min smertelig har fått erfare :D

Den inneholder bøtte med grusfanger, vaskehanske, såpe og tørkehåndkle - alt man trenger for å vaske bilen selv, altså.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er for menigmann dette her, ikke for oss som er skada her inne.. for mye får en aldri har jeg erfart... løper og kjøper støtt... men greit tips til de som er noobis på bilpleie er det nok :D Gavetips til slekta dette så¨en slipper å korrigere støtt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er for menigmann dette her, ikke for oss som er skada her inne.. for mye får en aldri har jeg erfart... løper og kjøper støtt... men greit tips til de som er noobis på bilpleie er det nok :D Gavetips til slekta dette så¨en slipper å korrigere støtt...

Enig der :D

At jeg trenger psykologhjelp er det ingen tvil nei... Kanskje kjøre igang et gruppekjøp på det? gruppeterapi er en idè

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DCN gruppterapi tror jeg er en dårlig ide.. det av vi kommer sammen i flokk tror jeg funker dårlig, vi har sett det på DCN treff og TDS før :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grusfanger faktisk :)

Jeg tenker at det er bra at ScandicShine blir sett utenfra bilpleie miljøet også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive