Dag/Swissvax

Jul hos Swissvax

40 innlegg i emnet

Jepp folkens, da er det bare å handle om dere har lyst på et lodd i trekningen ;)

/Dag

Kopi nyhetsbrev som går ut i natt:

Så er det snart jul igjen og året nesten over. For oss i Swissvax Norge har det vært et meget hyggelig år med mange nye og fornøyde kunder. Selv om du gammel eller ny kunde - eller ikke kunde i det hele tatt - så er du sikkert snart i full gang med julegaveinnkjøpene.

Hvorfor ikke gi bort en Swissvax bilpleiepakke i gave - det er noe de fleste som liker å holde sine kjøretøy i orden vil sette pris på! Vær rask for det kan bli utsolgt situasjoner nærmere jul på visse populære varer. Under kan du lese mer om hva vi kan tilby:

Vinn en Swissvax Crystal Rock - Verdi 6399,-

Alle som benytter seg av tilbudet om fraktfri levering for ordre på over 1000,- (som du kan lese om under) er med på trekningen av 1 stk Swissvax Crystal Rock voks til en verdi av over seks tusen kroner! Denne voksen har Swissvax utviklet i samarbeid med den kjente bilpleie guruen Paul Dalton og er noe av det ypperste du kan finne innen bilvoks. Vi har solgt et titalls slike siden vi lanserte denne i august og tilbakemeldingene har vært strålende.

For hver ordre på over 1000,- får man et lodd på denne voksen så har du likevel planer om å handle så bør du slå til! Vinneren blir kontaktet personlig og offentliggjort på vår hjemmeside etter trekningen den 20 desember 2008. Om man ikke ønsker navnet sitt offentliggjort på hjemmesiden så kan man gi beskjed om dette, men vi plikter å opplyse hvem som vant om vi skulle bli kontaktet med spørsmål om dette.

Swissvax Gavekort

Du får nå kjøpt gavekort hos Swissvax. Disse er lagt opp slik at man velger antall enheter som har en verdi på 1 krone. Men, vær oppmerksom på at om du kun skal ha gavekort og ikke andre produkter, så velger du 100,- mindre enn det du ønsker gavekortet skal være på. Dette fordi du blir belastet for 100,- i frakt mot slutten av handleprossesen. Dvs at om du ønsker et gavekort på 1000,- så legger du inn 900 enheter. Dette er kun altså i tilfeller hvor du ikke handler andre produkter. Ta kontakt om du har spørsmål.

Innpakking

Som en ekstraservice i en eller travel julestri så tilbyr vi innpakking til de av dere som velger å kjøpe produkter i julegave. Bare kommenterer at du ønsker innpakking ved innlegging av ordre, så ordner vi resten.

Gratis frakt på ordre over 1000,-

Som et ekstra tilbud spanderer vi frakten på alle ordre over 1000,- fram til 19 desember 2008. Om du bestiller varer for over denne summen så legger du inn rabattkode "førjul". Du får da fratrekk for frakt. Om du velge postoppkrav så vil du stadig måtte betale posten gebyr på 66,-, men resten frakten er kostnadsfri. Ordrer som skulle bli lagt inn med denne rabattkoden, men som ikke oppfyller kravet til minstekjøp vil ikke bli ekspedert.

For å klare å levere til jul så bør vi ha bestillingene inne senest en uke før juleaften, men vi leverer som vanlig helt fram til selve dagen. Vi tar forbehold om utsolgtsituasjoner og skrivefeil i tilbudet.

Har du flere spørsmål så kontakt oss på salg@swissvax.no eller ring vårt kundesenter på telefon 61279900 - mandag til fredag fra 16 - 20.

Med vennlig hilsen

KUNDESERVICE

SWISSVAX NORGE

Kneiken 2

2613 Lillehammer

Norge

Tel +47 61 27 99 00

Faks +47 61 27 99 01

epost salg@swissvax.no

web www.swissvax.no

SWISSVAX - CARE FOR YOUR DREAM ™

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅÅååååååå AUDA sa VISAn a gitt.........

da får en få ut fingen da og shoppe litt igjen....... (som om finger noengang satt der i det hele tatt)

STRÅLENDE opplegg DAG, og håper en på DCN vinner den da....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyhetsbrevene jeg får fra dere inneholder ikke den teksten den skal hos meg. Er bare introduksjonen omtrent, og bildene ligger som vedlegg.

Så hver gang jeg leser noe interessant i nyhetsbrevet må jeg hit for å sjekke hva du har skrevet. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVORFOR kommer det slikt når man ikke har penger til det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HVORFOR kommer det slikt når man ikke har penger til det?

LOL :) Det samme slo akkurat meg og :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar i litt ekstra og setter opp en Swissvax Saphir eksklusivt til uttrekning blant alle som bestiller med gyldig medlemskap (registrering) hos Detailers Club Norway :D

I tillegg er man selvfølgelig med på hovedtrekning av Swissvax Crystal Rock :)

Ps; Fredrik, jeg vet noen nettlesere (webmail etc) sliter litt med disse brevene, men vi skal få opp en egen side hos oss hvor disse skal ligge. Uansett en god anledning for å være enda litt mer på DCN da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:thumbs:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohhwo! Jeg skal bestille :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oii! Venter på lønning, venter på lønning........

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bestilt hos swissvax enda jeg, hvor skal jeg skrive inn at jeg er DCN medlem?

Knall tilbud dette;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du legger inn ordre så kommer du til et punkt hvor du kan legge til "kommentar fra kunde" og da skriver du det bare inn der :) takk for hyggelig tilbakemelding :)

PS: SJANSEN TIL Å VINNE EN CRYSTAL ROCK OG FOR DERE HOS DCN; SAPHIR I TILLEGG - VIL SJELDEN BLI BEDRE :D

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg...er det på lørdag dere trekker? B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekningen blir på mandag formiddag - og kunngjort med det samme, så her er det bare å krysse fingrene :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk om å pine folk a..........

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

moohahaha.. pure evil :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var julegaven til bilen innkjøpt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det var?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Saphir og Swissvax Cleaner Fluid ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir dessverre ikke klare med trekning før enn i morgen - resultat kommer da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er når;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive