Gå til innhold

Glem det


Terjeo

Recommended Posts

  • Admins

Si bikja di spiste det opp..... Datan også...

Sorry kan ikke hjelpe med noe mer...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke masse uke å lese detta på? tror nok du sliter litt. eneste tipset mitt er å lese _alt_ du finner om boka. cluet er å finne de skjulte budskapene, frampek osv. Jeg leste 3 bøker i særemnet, er jo gjort på no time :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en bok du har fått.. kjipt.

Men bruk heller 2-3 timer på å gå gjennom boka, enn å få jalla råd på internett. Skum gjennom boka, få med deg historien, budskapet og litt om teknikken så kan du prate tull om innholdet i evig nok tid ;)

Tok norsken i vår, leste fire bøker til særemne på en dag. Fikk bare en 4'er, men målet var å stå B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt i boka, start, slutt og midt. Finn referater, mange referater. Ta litt fra alle, men ingen kopiering av setninger. Også kommer jeg med det beste rådet du kan få: Gjør lekser neste gang. ^^

Jeg har gått på samme smellen så mange ganger selv, og er vel i grunn like dum ennå. Skulle ønske jeg lærte. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom opp i Norsk muntlig og hadde ikke lest den ene boken vi skulle ha lest det året, fikk lettere referat fra en venninde mens vi ventet på å få inn.... Sto med glans, (4) så hun hadde et bra referat.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde elling bøkene på yrkesfag, så tok jeg "skrittet opp" på allmen.. skumle greier :)

Døden på "oslo s" var den første bøka jeg analyserte på allmen, akkurat fått ny dame, og da var det annet tull som stod høyst, så da var det å leie film.. funka som f ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

skal gi deg karakter vi, bare det ikke er opplegg som gjør at vi sovner da...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var egentlig problemstillinen din?

Savner en skikkelig konklusjon og klarere inndeling av innledning hoveddel og avslutting. Biografien rundt forfatteren er egentlig ganske unitressant, det samme med referat fra boken. Referatet skal være ca ett avsnitt. Kanskje litt tynn tolking av boken, savner dybden og skjulte budskap, frampek osv. tror nok du får en 3'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...