Dag/Swissvax

Swissvax Authorised Detailer

28 innlegg i emnet

Hei,

jeg vil kort informere om at vi i begynnelsen av 2013 starter opp vårt Swissvax Authorised Detailer konsept.

post-71-0-15048900-1353936927.jpg

Dette er et konsept mot de som ønsker å ta detailingen over i fast- eller deltidsarbeid. Det vil rette seg mot enkeltpersoner mer enn mot firmaer med flere ansatte og man må gjennom et to-tre dagers kursopplegg.

Som Swissvax Authorised Detailer har man en fast rabatt på produkter, man blir markedsført gjennom Swissvax sentralt (nettside, FB, annonser,etc.), man får et sett arbeidstøy med på kurset og god pris etterfølgende, visitkort, etc og vi også benyttes når vi trenger folk til å representere oss rundt om i landet.

Vårt mål er at det hver og en enkelt investerer i dette skal forrente seg gjennom større jobbmengde. VI har allerede mye forespørsler om dette, og ønsker derfor å sette det mer i system.

Detaljert kurskonsept, priser og kursdatoer er under planlegging og vil være tilgjengelig fra ca medio desember.

De som vet at dette er noe de vil være med på kan melde interesse på salg@swissvax.no med emne: Swissvax Authorised Detailer - så tar vi kontakt!

Mvh

Team Swissvax

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her går jeg ut fra at man må ha registrert foretak?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir for så vidt opp til hver enkelt, men om man skal ta dette videre så kan nok et enkeltmannsforetak være en ide ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir for så vidt opp til hver enkelt, men om man skal ta dette videre så kan nok et enkeltmannsforetak være en ide ja :)

Kremt kremt, i følge nors lov om kjønnsroller, så heter det EnkeltPERSONforetak :P

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kremt kremt, i følge nors lov om kjønnsroller, så heter det EnkeltPERSONforetak :P

"Starting with the man in the mirror, aaaw yeah!" ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det med å starte et EnkeltPersonsForetak er ikkje noe folk burde vera redd for å gjøre. Tar ca 10 min å gjøre i brreg.no:)

Lett som bare det:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen utgifter med enkeltmannsforetak? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2500,-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke registreringen i foretaksregisteret som koster 2500,- ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Ikkje Enk som ikkje er i MVA registeret. Du kan velge dette når du registrerer. Ellers må du inn i MVA registeret om du skal drive med salg eller at du overskrider 50000 kr inn i løpet av en periode.

Edit: Nå blei eg jammen usikker. Men kan ikkje ta igjen at eg har lagt ut 2500 kr for registrering ennå:)

Endret av JørgenT
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje meningen å ødelegge tråden. Men dette kan gjerne vere nyttig å vite for de som ønsker å starte egen bedrift.

Utdrag fra brreg.no:

Alle enkeltpersonforetak kan registrere seg gratis i Enhetsregisteret, og foretaket vil få et organisasjonsnummer. De har også rett til å registrere seg i Foretaksregisteret, men det koster penger. Hvis enkeltpersonforetaket har minst fem ansatte eller driver varehandel, har det registreringsplikt i Foretaksregisteret. Ved registrering i Foretaksregisteret vil foretaket få tilsendt en firmaattest.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette opplegget syns jeg høres spennende ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kurset hadde vert knall!

Vil dette bli holdt hos dere i Lillehammer? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere litt mer info snart:)?

Er vel ikke bare meg som er interessert i dette regner jeg med:)?

Jeg skriver ikke for å mase,men nysjerrig og hadde vært greit med litt oversikt over datoer o.l

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt forsinkelser og vi må nok ha en tre ukers tid til før alt foreligger. Det kommer eksakt info i tidlig i januar eller før :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har dere litt mer info snart:)?

Er vel ikke bare meg som er interessert i dette regner jeg med:)?

Jeg skriver ikke for å mase,men nysjerrig og hadde vært greit med litt oversikt over datoer o.l

Er nok ikke bare du,er veldig interessert eg og :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fredag vil det komme et detaljert beskrivelse av dette, samt dato for første kurshelg. Vi har tatt utgangspunkt i kravene vi har fra Sveits, samt lagt til våre lokale tilpassninger.

mvh Dag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir spennende å se kriteriene og kursplan, tror det blir bra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser veldig interessant ut. Blir spennende å lese mere om dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive