Gå til innhold

Tørkehåndklær mistet sugeevne.


Hans Olav

Recommended Posts

Legg dem i en bøtte med vann og et par dl med surfex over natta før du vasker dem. Dette fjerner evt rester og kontaminasjon som forhindrer absorberingsevnen.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Vask de på 90grader med Milo så burde det ordne biffen :)

Jeg gjør alltid dette, å mine som er flere år gamle fungere like bra enda.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg dem i en bøtte med vann og et par dl med surfex over natta før du vasker dem. Dette fjerner evt rester og kontaminasjon som forhindrer absorberingsevnen.

Støtter denne. Gjorde det på håndklet jeg bruker daglig på jobben, og etter bløtlegging i et døgn med påfølgende vask med Surfex + edikk (i skyllemiddelkammeret) ble det et helt annet håndkle etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyllemiddel er ikke håndklærs beste venn nei. Har mange ganger slitt med superbløte og "stinkende" håndklær som bare dytter vanner rundt på kroppen etter at fruen med sin "sarte kvinnehud" har overdosert med skyllemiddel etter vask.

Jeg har god erfaring med at mine kampsport drakter ble noe "hardere" og sugde svette bedre etter kokevask på 90 °C. Påstår ikke at det nødvendigvis er løsningen for microfiber, men det funket bra på bomullsdrakter — som også ble stivere og så bedre ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...