Gå til innhold

Nye photobucket.Hvordan laste opp bilder?


hmsilset

Recommended Posts

hmsilset

Får valget om å bruke gamle oppsettet, men når jeg trykker på den skjer ingenting.Holdt på en time nå og gir opp og legger meg.Noen som kan å bruke den nye versjonen?Trengs det nye program for å kunne laste opp og bruke sida? Skjer ingenting her.Alt annet fungerer veldig bra på andre nettsider.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Eg sliter med det samme,ingenting som virker der inne.

Skikkelig irriterende! Vet mange sliter med det.En god del av 100 millioner brukere!håper noen kommer med en enkel løsning før det går hundrevis av millioner timer!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Jeg liker/likte også den gammle versionen av PB bedre, men nå som ejg begynner å bli vant til den nye synes jeg den er ok. Det er jo som alt annet, det tar litt tid å bli vant til forandringer.

Selv har jeg ikke hatt noen problemer med å laste opp bilder. Bruker Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg finner som kansje kan være problemet ....

"Hello lovely Photobucketeers,

Our engineers and have found, and fixed the issues with the images not displaying on the site and when linked. We have servers on another network that has been having problems today, causing images to load very slowly, or not at all. We have moved all the images on those servers to another network, and that has fixed the issue. There are still a few servers having issues, and our engineers are working to get those fixed asap.

Please write in to us at support if you are still unable to see your images.

Thank you!

-Your Photobucket Support Team "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi først er på PB:

I den nye layouten, som jeg forøvrig synes er helt grei, lys og trivelig og bla bla bla.

MEN. Jeg syntes det er greit å være i album/libraryview når jeg driver å legger inn bilder, da har jeg oversikt over alle bildene i form av små thumbnails. Men før kunne man jo hente ut linkene også i denne view'en, det er ikke like lett nå. Da må jeg via det lille tannhjulikonet i hjørnet på bildet- velge "get media links"-klikke på img-og lukke boksen igjen. Litt fiklete. Er det noe settinger eller noe triks her jeg ikke har fått med meg?

Jeg kan seff velge å klikke på bildet en gang, sånn at jeg får det bildet opp stort, og resten som thumnails under, men da synes jeg at jeg mister litt oversikten, er ikke alltid jeg bruker alle bildene, og ikke alltid jeg bruker de i den rekkefølgen de ligger, samt at lasting av stort bilde er tregt (det er kanskje midlertidlig) og den linja med thumbnailsa under er snodig inndelt, blir mye blaing.

Tips? Annet enn å velge det gamle oppsettet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Siden vi først er på PB:

I den nye layouten, som jeg forøvrig synes er helt grei, lys og trivelig og bla bla bla.

MEN. Jeg syntes det er greit å være i album/libraryview når jeg driver å legger inn bilder, da har jeg oversikt over alle bildene i form av små thumbnails. Men før kunne man jo hente ut linkene også i denne view'en, det er ikke like lett nå. Da må jeg via det lille tannhjulikonet i hjørnet på bildet- velge "get media links"-klikke på img-og lukke boksen igjen. Litt fiklete. Er det noe settinger eller noe triks her jeg ikke har fått med meg?

Jeg kan seff velge å klikke på bildet en gang, sånn at jeg får det bildet opp stort, og resten som thumnails under, men da synes jeg at jeg mister litt oversikten, er ikke alltid jeg bruker alle bildene, og ikke alltid jeg bruker de i den rekkefølgen de ligger, samt at lasting av stort bilde er tregt (det er kanskje midlertidlig) og den linja med thumbnailsa under er snodig inndelt, blir mye blaing.

Tips? Annet enn å velge det gamle oppsettet ;)

Send et forslag til gutta som lager dette. Vil tro de er villige til å ta imot tips fra brukerene sine. Skal man skifte til gammelt oppsett, så må man skrive årsaken ser jeg. Det er sikkert så de kan forbedre tingene som brukerene ikke er fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikket bare på "Bruk den gamle layouten" måtte svare på et par spørsmål, så var jeg tilbake til den siden jeg kjenner. Det ene spørsmålet var hva var grunnen til at jeg ikke ville ha den nye siden, å da var svaret enkelt : If it works, don't fix it. Så gjenstår det bare å se hvor lenge jeg får ha den gamle layouten, før de tvinger meg tilbake på den nye.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har di fixet slik at jeg kan bruke IE 9 :)

Hmm...merkelig at det er alleredde er ordnet...

Jeg hadde ikke venta dette før ...løpet av neste uke engang :)

Endret av GeirEM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Fungerer ikke hos meg heller :)

Jeg bruker Win7 med IE9

Blir nok ordnet dette her etter vært :) IE er trosalt den netleseren som blir mest brukt...

Faktisk er det ikke det lenger :)

Chrome gikk forbi IE i vår engang.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Nå får jeg vist bildene i gamleversjonen.Med firefox nettleseren...Men jeg får ikke kopiert alle img kodene på en gang.Drart å polererer en bil og håper det ordner seg så lenge.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...