hmsilset

Holdbarhet premium ruteforsegling/nanoprodukter.

Har prøvd 3 ganger denne uka å legge premium ruteforsegling siden jeg er tom for urban..Skulle likt å visst når jeg fikk tak i den premiumen, for den virker ikke lengre :pIhvertfall ikke før 60-70kmt mot urban sine 40kmt. Noen som kan mere om Holdbarhet på sånne produkter? Ser ut til at det kan lønne seg å bare kjøpe en i gangen :)

F.eks Wurths Nanolakkforsegling har en best før dato.Tror langt ifra alle nanoprodukter har det, men de burde.

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget med urban er vel at den fungerer i lavere hastigheter? Derav navnet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Poenget med urban er vel at den fungerer i lavere hastigheter? Derav navnet.

Min erfaring er at de presterer likt, med premium som vinner på brukervennlighet og holdbarhet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at de presterer likt, med premium som vinner på brukervennlighet og holdbarhet.

Da må premiumen min være utgått på dato for den virker først over 80 så jeg i morres :P Gjorde alt riktig frem til jeg la den ihvertfall!Hadde på og buffet av ett lite minutt senere.synes å huske den kunne buffes med en gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ultra funker fremdeles på min rute, 15 måneder etter påføring. Litt slappere og trenger litt mer hastighet før det renner av enn tidligere, men den funker. Nylagt rant det av allerede fra 40-50, nå må jeg vel ha 65-70-ish før det blir synlig effekt, så er vel på tide med en refresh...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt urban på min bil i over et år nå. Tåler alt av avfetting/såper etc.

Frontruten trengte ett nytt strøk pga mekanisk slitasje, men dette er absolutt min favoritt innen ruteforsegling.

Har testen premium, urban og nanolotus.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens, må kommentere litt her...

Glass Premium måtte vike plassen for Glass Ultra, for en god stund siden. I forhold til Premium så er Ultra betraktelig bedre, på alle måter, både når det gjelder brukervennlighet og effektperiode. Vi fører derfor ikke lenger Premium.

Ultra buffes etter noen minutter, og helst innen en halv time.

Urban kommer straks i nettbutikken, der den hører hjemme. Silset: Trenger du Urban så send meg en PM, no problem.

Holdbarhet: ja, mange nanoprodukter har en best før dato, våre produkter er ferskvare og produseres for hver enkelt bestilling til Norge. De skal uansett kunne brukes etter ett til to år, litt avhengig av hvilken type...

Legger du Urban på en frontrute så lag deg en huskebank på dette. Svært lite vil kunne feste seg godt til en overflate behandlet med Urban, bortsett fra Urban... det samme gjelder Ultra eller andre produkter for lakk og glass.

Ikke bland produkter. Det er helt bortkastet, på mange måter, å legge voks før forsegling, eller forsegling før voks. Dette gjelder spesielt nanoprodukter, men også i mange andre sammenhenger, og i høyeste grad glass-produkter.

Mens jeg har pennen fatt, nettbutikken vil oppdateres med Glass Urban, Lakk Ultra og Rejuvenator (for plast). Dette er satt på vent til nye nettsider er oppe å går. Tyskland jobber på harde livet for å løse dette, as we speak.

Kommer tilbake med info om Nanolex WashCoat, 50 produktprøver er på vei. Denne legges med skumkanon.

Litt OT der.

Om dere har spørsmål rundt produkter for glass så ikke nøl med å sende meg en PM. Skal i tillegg bli flinkere til å følge dere opp her inne...

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lagde denne tråden for å få mange synspunkter og info, og det fungerte godt ;) Gode svar fra alle!Kjempebra at Urban fortsatt lages! Det er favoritten min, og jeg tror jeg har prøvd alle nå+rain-x og nanolotus.Kontakter deg om Urban så fort jeg er pluss på konto ;)

Det er nok Premium flaska mi som er gammel.Helt fra en av mine første tester på forumet tipper jeg.Gjorde ren ruta og la den oppå Urban og det fungerte lite, og gjorde så ruta helt ren med maskin,alkohol osv,og det fungerte heller ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive