Gå til innhold

Samsung galaxy sll eller slll?


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Telefonen min(galaxy1) er konk, og moobi sendte meg melding om at de ikke fikk tak i deler til den. Synd! Så da skulle jeg ringe netcom for ny. Damen va hyggelig og sa de skulle sende meg en galaxy2 som er avtageren.. Etter samtalen tenkte jeg at jeg kunne kanskje legge mellom noen kroner på en s3, så ringte igjen. Det gikk selvfølgelig ikke..

Det endte med at damen skrev en mail tl sjefen sin,om at kunden ikke var fornøyd med erstatningstelefonen, så skulle jeg få mail, når det var tatt en avgjørelse.

Tror ikke jeg når frem men får se:)

Kona sin telefon er også konk, og det er en galaxy1+ (?), som ikke er sendt inn enda. Blir vel samme prosedyren med den, så kanskje vente litt:)?

Så til det store spørsmålet: Er s3 noe særlig bedre enn s2? har ikke sett noen av de, og har ikke så veldig snøring på sånt. Filmer s2 i full hd?(samme kamera?) Er det like stor skjerm på de?

Slik jeg har forstått det så er jo s2 en meget bra telefon, men det er vel noen nye ting på s3.?

Viktigste for meg er at den fungerer greit, greit kamera, kan skrive mail og kan sørfe på nett:)

Spør mest for at jeg lurer, men kona har litt lyst på s3 tror jeg, og netcom er litt hypp på å forlenge utgående bindingstid:)

Kort og godt: er det noe vits å bruke kroner på s3 om man kan få s2? På en måte...:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig lite forskjell etter det jeg vet. Har selv S3 og pappa har S2 men S3 har HD skjerm, litt raskere og bedre batteri tid værtfall.

S3 er også større enn S2.

S3 kan du også få med 4G

Edit:

Fant denne:

Samsung-Galaxy-S3-vs-Galaxy-S2-vs-Galaxy-Nexus-vs-HTC-One-X-660x351.jpg

Endret av Braathen142
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha en meget pent brukt S2, så har jeg en til salgs. Kun brukt i tre måneder. :)PM if so!

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt Iphone og betalt mellomlegget. S2en min fryser ofte, har dårlig signal og dårlig batteri tid.. Skuffende til en så dyr syns jeg..

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Takk for svar:) Jeg får jo s2 gratis på reparasjon.. Iphone, been there:...:)

s2 virker som et godt "kjøp", så helt greit, men om jeg får tilbud om s3 blir det det.. Ikke så viktig, men s3 har full-hd film.

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt S3 og syns det er en møkkatelefon med mykt glass, dårlig batterikapasitet i tillegg til at den er alt for stor. 4.8" er mye større enn folk flest tror. :)

Om jeg kunne velge fritt ville jeg faktisk tatt en S2 som folk har vært fornøyde med i en mobilgenerasjon allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har hatt S3 og syns det er en møkkatelefon med mykt glass, dårlig batterikapasitet i tillegg til at den er alt for stor. 4.8" er mye større enn folk flest tror. :)

...samt at den har tendenser til å spise/grille minnekort...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Jeg har hatt S3 og syns det er en møkkatelefon med mykt glass, dårlig batterikapasitet i tillegg til at den er alt for stor. 4.8" er mye større enn folk flest tror. :)

Om jeg kunne velge fritt ville jeg faktisk tatt en S2 som folk har vært fornøyde med i en mobilgenerasjon allerede.

Jeg er så langt fornøyd med min S3, krever litt mer fikling for å få skvist ut juicen i batteriet på rett måte (det er sent og den setningen ble veldig merkelig).

Hadde 3GS før jeg kjøpte meg S3 og angrer nå på at jeg ikke kjøpte Note 2...

Kan anbefale Cyanogenmod 10 og Siyah1.7rc3 kernel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde S1 før og oppgraderte til S3 akkurat når den kom ut. Den er jo på papiret overlegen på alle punkter, men på en måte var jeg kanskje mer fornøyd med den gamle. Ikke for at den er bedre, men det var liksom ikke noe som helst som plaget meg med den. Og så ligger den myye bedre å hånda enn S3'en som er litt vel stor..

Når jeg skrur på S1'en nå, så ser jo såklart skjermen latterlig liten ut, men den var plenty stor nok før jeg gikk over til den nye så.. er vel bare hva man er vant til.

Av sånn praktiske hverdagsting som er bedre, så er den endel raskere å laste inn angry birds :P Og så har den jo ledlys/blitz. Det var vel en ting som manglet på den gamle når jeg tenker meg om. Det som plager meg litt med den nye er at den er overfølsom på berøring rundt kantene, knappene/berøringspunktene ligger så langt ut mot kanten at man ofte trykker på de når man tar i/håndterer telefonen.

Tror kanskje S2 er et vel så bra gratisbytte i forhold til å legge x antall kroner i mellom for en S3. Kommer ann på hva man bruker den til såklart, S3'en har vel noe mer funksjoner som vil komme mer og mer i bruk framover. Induksjonslading uten ledning f.eks, vil jo komme ladeplater til å ha både i hus og bil som man bare legger telefonen på så lader den seg opp. Mange slike finesser på S3'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Jacobsen

Har hatt min S2 i 1,5 år nå. Aldri hatt en telefon så lenge før..

Behandler telefonene mine veldig pent, men denne har også tålt MYE bank.

Har tullet litt med dekningen en å aen skjelden gang, men det skyldes nok at den fløy noen meter opp i lufta å landa på asfalten forrige vinter når jeg sklei på den isbelagte trappa utforbi huset :P

Bruker min daglig til å lese mail, surfe, spotify og andre diverse apps.

Som andre skriver her så synes jeg S3 blir litt for stor.

Så jeg har ingen problemer med å anbefale S2 :)

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Da er saken avgjort:) Jeg tar s2 i hvit. Er egentlig fornøyd med s1 og tror s2 er den del bedre:) Blits savnet jeg:)

Hadde iphone før samsung, og synes den passet meg mye bedre. Men det er vel individuelt. Ser at s3 har en del fuknkjsoner som kunne vært morsomt, men kommer sikkert ikke til å bruke det, og mulig den blir litt stor. Synes s1 er stor nok:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...