Gå til innhold

DCN julebord


ClearCoatChristR

Recommended Posts

ClearCoatChristR

Da Bernhard sendte meg de daglige trussel-smsene sine, kom vi i prat om julebord, noe vi begge synes kunne virke som en god idè.

Desverre er dette en sein idè, og det er vanskelig å finne plass på steder. Om ikke umulig.

Tenker først og fremst på et sted på østlandet, men alle er selvfølgelig velkommne. Jeg kan muligens ordne bord i Oslo, men det er ikke 100% sikkert.

Kunne dette vært intressant? Jeg syns iallefall det hadde vært hyggelig! Hvilke datoer hadde passet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres forsåvidt interessant ut. Det hadde vært kjekt å treffe folka en sitter å snakker med.. - men som du sier så er det litt seint å tenke på dette nå for min del iallfall. Midt i november er stort sett alle helger spikret frem til jul..

Får heller spare opp til et vår/ sommertreff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Slutt å overdrive så jævlig da, det er den ukentlige trussel-SMS'n du fikk nå og den er velberettiget :D

Jeg er med ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det Crystal Rock til dessert...?

Hadde jo vært litt kult, men blir litt kort varsel. Er så mye julebordgreier nå før jul, i tillegg til eksamener, litt jobbing osv... :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...