bilmagikeren

Noen som kunne laget en logo til meg?

Som tittel sier ønsker jeg hjelp til å få laget en enkel logo. Har laget noen visitkort,og har tenkt på noen t-skjorter men da hadde det vært greit med en egen logo. :) Skal ikke være så volsomme greier, og har sett flere her inne jeg liker, uten at jeg vil herme.

Navn med en siluet av bil er vel populært, men ikke et must for meg.

Skal inneholde: Mk autospa.

Har vel ikke tenk tå bruke en månedslønn på dette, og er dårlig på slikt. Men om noen mener de har noe å komme med, kan bare ta kontakt ved pm, ev i denne poste:)

Altså er min foreløpelige tankte navnet med en siluet av noe slag.Men innspill mottakes med stort engasjement:)

Endret av cocos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt glacius en liten pm:) Takk for gode innspill;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fiverr siden ble jeg ikke helt klok på.. Virker som en side hvor man må annonsere hva man er vilig til å gjøre for 5dollars:)?

Har jo sett mange gode varianter av design i andre poster her inne, så er mange flinke folk rundt om:)!

Endret av cocos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overskriften ble lit dum!Mente ikke at noen skulle lage en logo å sende av gårde-ferdig:)!

Men litt hjelp og innspill er alltid fint:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp og innspill kan vel forsøkes :)

Først og fremst ville jeg gått litt mer i tenkeboksen enn akkurat en bilsiluett med navn under, siden "alle" går for den løsningen. Det er begrenset hvor mange siluetter det er plass til på markedet, og til flere som kommer til, dess svakere blir brandingen til alle som har det..

Tipper de som var først ute med det her inne blir mer og mer irritert for hver nye som kommer. Bra at du sier det ikke er et must for deg :)

Jobber som grafisk designer, så kan sikkert komme opp med noe i en litt annen retning enn bilsiluett om det er ønskelig. Er det en liten trykkleif i navnet etter skal det hete MK aoutospa? ;) Det i seg selv er nok til å skille det fra alle de andre :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den fiverr siden ble jeg ikke helt klok på.. Virker som en side hvor man må annonsere hva man er vilig til å gjøre for 5dollars:)?
mange som annonserer tjenester for 5 dollar der og. Deriblant logo design
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at de som har siluet av bil, ikke ønsker at alle skal kopiere dette! Det du skriver er meget fonuftig:)

Jeg har heller ikke noe stort ønske om dette, men klart det har vært noe jeg har tenkt på. Det jeg er ute etter er en logo jeg kan bruke i flere sammenhenger. T-skjorte,visitkort,signatur,etc.. Dette er ikke akuratt noe stort firma med mange ansatte:) Men uansett en fin logo er kjekt.

Har meget begrensede datakunnskaper, så blir bare tull om jeg skal drive på :)

Firmaets navn er: Mk autospa Du hadde rett med skrivelief:)

Ble ganske imponert av noen bidrag her inne på forumet en tid tilbake, og tenker designmessig at det kan være greit for alle at jeg dropper siluett av bil:)

Om noen vil prøve seg på noe, er jeg meget åpen for det. Send meg gjerne pm(ang pris etc..), el ta det i posten:)

Jiml: Kunne kanskje vært noen på den siden som kunne gjort jobben,men for meg var siden litt uoversiktelig. Men om noen ville gjort jobben så koster den bare 5dollars? :) Om det ikke bærer frukter i denne posten, skal jeg absolutt sjekke ut fiverr mer! :)

Igjen takker for innspill:)!

P.S synes logoen til Bernhard sitt autospa er ganske stilig. Ikke at jeg skal herme, men for å understreke at ikke siluett er nødvendig for at det skal bli fint:)

Endret av cocos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jiml: Kunne kanskje vært noen på den siden som kunne gjort jobben,men for meg var siden litt uoversiktelig. Men om noen ville gjort jobben så koster den bare 5dollars? :) Om det ikke bærer frukter i denne posten, skal jeg absolutt sjekke ut fiverr mer! :)

ja pleier ofte å bruke den siden, om så var bare for innspill og ideer. Koster ikke stort for 2-3-4 logoer, enten får man jo noe man liker eller så kanskje man får staket ut kursen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fix ; ) skal lage noe helt unikt skal du se ^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes dyrt ut:).......................................................?

Stilig design på "profilen" din glacius:)!

Det varierer vel i pris rundt om,og har ikke tenkt å bruke så mye på det. Hadde tenkt å se om jeg hadde noe bilpleie, som jeg kanskje har flere av e.l

Vet ikke hva det ev blir enda , men kunne kanskje laget en liten "pakke" om det ble aktuelt:)

Når det er sagt, er jeg åpen for stort sett det meste, og de som har "faste" priser kan også gjerne komme med forslag. :)

Fortsatt god helg til alle:)

Endret av cocos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive