Gå til innhold

SS: Scholl meets swissvax high quality waxes


Scandicshine.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Scandicshine.no

I helgen hadde jeg gleden av å jobbe litt på Dag (Eieren av Swissvax Norge) sin nye Bmw 530D ix, som han hentet i trondheim på fredag.

Etter vask og noen runder med diskusjon om bilen var sort, lilla, blå eller litt av alt, startet vi med poleringen. Bilen hadde bra med swirls, men også noen dypere riper og etsing. Vi hadde kun fredags ettermiddag/kveld og litt på lørdag, så vi fjernet kun swirls og de værste ripene/etsing. Ble heller enig om å ta bilen 100% til våren, vinteren kommer til å legge igjen noen spor uansett.

I alle fall, Scholl S40 + orange scholl pute og noen plasser Scholl S3+ og blå scholl pute. Hele panseret ble tatt med S3+ og S40. Etter dette var det cleanerfluid på alle overflater, før panser, frontfanger og frontskjermer fikk Divine, mens resten av bilen måtte klare seg med Crystal rock.

Vi ble veldig fornøyd med resultatet og fargen er RÅ!

DSC_0139.jpg

DSC_0142.jpg

DSC_0150.jpg

DSC_0152.jpg

DSC_0157.jpg

DSC_0159.jpg

DSC_0160.jpg

DSC_0163.jpg

DSC_0164.jpg

DSC_0168.jpg

DSC_0172.jpg

DSC_0178.jpg

DSC_0183.jpg

DSC_0184.jpg

DSC_0192.jpg

DSC_0197.jpg

DSC_0202.jpg

DSC_0203.jpg

DSC_0217.jpg

DSC_0219.jpg

DSC_0223.jpg

DSC_0228.jpg

DSC_0229.jpg

DSC_0231.jpg

DSC_0233.jpg

DSC_0235.jpg

DSC_0236.jpg

DSC_0245.jpg

DSC_0250.jpg

DSC_0251.jpg

DSC_0256.jpg

DSC_0262.jpg

DSC_0266.jpg

DSC_0269.jpg

DSC_0272.jpg

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alldeles nydelig!.

Nesten så det kom en liten følelse av lyst på BMW gitt..(men den forsvant igjen når jeg fikk tenkt meg om):P

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Syke faen for en bil du har fått deg Dag,og syke faen for en jobb som er gjort på den.Ble blankt så det burde holde til våren;)

PS. Den fargen heter carbon sort ,og bytter farge som du sier Ketil,mellom sort blå og lilla,sinnsyk fin farge som i utgangspunktet er ment til M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Takk for alle hyggelige kommentarer folkens :) og takk til Ketil som satte av fredagskvelden og gjorde en utrolig bra jobb, samt stod for innkvartering og whiskyservering :D Hyggelig!!

Utrolig fornøyd med bilen, selv om jeg har vært svoren Audi fan (er det enda jeg), men dette er virkelig en avsindig kjøremaskin!!! Og det er jo hyggelig når man først har tømt sparekonto og fått enda mer lån å betale på :)

Men, er man først hardt rammet av bildilla så er det nå bare sånn det er... får spare på noe annet i stedet..hehe

Stemmer Arne, det er carbonsort (selv om ketil har rett i at cosmo ble nevnt)!

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Gromt det der ja, strøken bil og strøken shine på den der...

"resten fikk bare Crystal Rock" ja...pstfs tenker jeg, bare bare..... he he

Flytter seg greit også den 3 litern der vil jeg tippe....

Grattis med ny bil også Dag :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Rått, ufattelig bra resultat. Blir alltid imponert over resultatene du får til Ketil, Du er vel det eg ville kalle plagsomt dyktig :P

Grattis med ny gromkjerre Dag, ser ut som en passende bil for eieren av Swissvax Norge, rett voks har den fått og B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyyyyypt....mmm...deeeeeep....color!

Lekkert! Alltid like moro å lese trådene dine, Ketil. Flink til å ta bilder :)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Takker igjen for alle hyggelige kommentarer på bilen folkens :) og ja Hulders, så langt er det i alle fall 10 av 10 :D

Jobbkommentarene sendes videre til Ketils kreditt :)

Endret av Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...