Gå til innhold

Bare En Tanke Ang. Pinnacle Liquid Souveran Wax


Arne

Recommended Posts

Satt og tittet på Pinnacle Liquid Souveran wax,og som det sto i teksten så skal ikke denne voksen sette merker på plast eller gummi.

Kan man bruke den som en forsegler utenpå plast og gummifornyer slik at den varer lenger?

Noen som har testet dette? eller har meninger om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vel tro at det holder lenger enn de fleste plast og gummifornyere,for de er ikke kjent for allverdens holdbarhet.

Hvis dette er noe som holder 1-1,5 mnd. så er jeg fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Å det var jeg ikke obs på....god info..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis noen tester så får de jammen komme med resultater også! :) Er helt grusomt med folk som har pløyd over plast, gummi og ruter med polering, voks og gris. Ser ut som folk bare spruter bilen inn med produkter, pløyer over med en stor bonemaskin for gulv og gir blaffen i å maskere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt en krukke med voksen ( Pinnacle Souveran Paste Wax ) hos Ketil så det kommer vel snart i posten og da er det bare og vente til annledninger er der for en test.

(Ble du overrasket nå Ketil når jeg bestillte noe annet enn Meguiars? ) :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det altså? Tenkte det når jeg så Arne :P Ble litt rørt ja, hehe! Du skulle sagt i fra, så kunne jeg sendt med litt ARO for test på lim.

Hehe,skal bli spennende og teste den voksen,har store forventninger til til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Må jo si ifra, jeg prøvde med LS på plast for snart ei uke sida, fungerer bra på alt som er over der saltet kommer. Så det var veldig kjekt å vite at den kunne brukes på plast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Et produkt som også er fint på svart plast, er Klasse AIO. Den renser og beskytter. Vi snakker ikke om off-the-hook-beading-effekt, men det svarte holder seg svart lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si ifra, jeg prøvde med LS på plast for snart ei uke sida, fungerer bra på alt som er over der saltet kommer. Så det var veldig kjekt å vite at den kunne brukes på plast:)

Bra du testet,du har vel ikke bilder? før og etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...