Dag/Swissvax

Spørsmålstråd Metabond

Denne tråden er laget KUN for å stille spørsmål om Metabond - hvor vi kommer inn og gir svar etter evne eller kontakter Sveits for mer info. La diskusjonen gå på den andre Metabondtråden - vi er jo aktive på begge tråder. Grunnen til at vi gjør det slik er for å la dette bli en FAQ tråd hvor folk lettere kan finne svar på spørsmål og vi slippe å svare på det samme flere ganger. Om det kommer veldig mye spørsmål så ber vi allerede om forståelse for at vi trenger litt svartid - vi er også relativt nye på produktet enda :)

SPØRSMÅL:

1.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Ser på engelsk site at MY2000 er nevnt - betyr dette at produktet ikke er anbefalt for pre-2000 modeller? Og hva er eventuelt årsaken til dette skillet?

2. C-utgaven er anbefalt for "alt" som har gått mer enn 100' km. Skifter man type ved 100' km, eller fortsetter man videre med samme utgave hvis man allerede er i gang med dette?

3. Er det "best effect" hvis man tilsetter dette ved tømming av all olje og dertil utblanding av ny olje som skal inn, og i såfall hva er "reduced" effekt hvis man bare "topper" motoren med middelet?

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4. Kan Metabond EP 1,5/EP 2 eller Metabond HT brukes på bremsedeler, spesifikt glidebolter og kalipperstempler?

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive