Gå til innhold

Ukens tilbud - Prickbort fra 34,4,- per liter!


Bilnerden.no

Recommended Posts

JensChristian

Fin pris det :)

Men litt pirk, det går ikke an å skrive 34,4,- --> ",-" betyr "komma null".

mao: kr 34,- eller kr 34,40

Der lærte jeg noe nytt!

For meg ødelegger frakten. :/ Om jeg ikke handler noe mer, ender det på 50,- literen inkl. frakt "dessverre".

Du får ikke fremforhandlet bedre vilkår hos Posten, Kristian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Fin pris det :)

Men litt pirk, det går ikke an å skrive 34,4,- --> ",-" betyr "komma null".

mao: kr 34,- eller kr 34,40

Takk for opplysningen, det var jeg ikke klar over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Der lærte jeg noe nytt!

For meg ødelegger frakten. :/ Om jeg ikke handler noe mer, ender det på 50,- literen inkl. frakt "dessverre".

Du får ikke fremforhandlet bedre vilkår hos Posten, Kristian?

Skjønner problemstillingen, men 50,- kroner literen er fremdeles under våre konkurrenters priser på Prickbort samt butikkpriser. Noe av denne høye fraktprisen sitter nok litt i det psykiske ;) Vi kjører realistiske fraktpriser og lave utsalgspriser. Andre baker en del av fraktprisen inn i produktprisene, mulig vi kommer til å gjøre noe av det samme til neste år.

Når alt kommer til alt skal vi være billigst og det har vi tenkt å fortsette med å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Der lærte jeg noe nytt!

For meg ødelegger frakten. :/ Om jeg ikke handler noe mer, ender det på 50,- literen inkl. frakt "dessverre".

Du får ikke fremforhandlet bedre vilkår hos Posten, Kristian?

For å svare litt mer på spørsmålet ditt så har jeg forsøkt å forhandle meg frem til bedre priser med Posten uten hell. Om det er noen som har jobbforbindelser med Posten og har lyst å dele priser på PM så kan det gjøre forhandlingene lettere for oss og bilpleieproduktene billigere for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare litt mer på spørsmålet ditt så har jeg forsøkt å forhandle meg frem til bedre priser med Posten uten hell. Om det er noen som har jobbforbindelser med Posten og har lyst å dele priser på PM så kan det gjøre forhandlingene lettere for oss og bilpleieproduktene billigere for dere :)

Vet at mange har gått over til Tullpost pga. fraktpriser, om dere tenker i noen lunde samme bane så håper jeg at dere velger å ha mulighet for forskjellige befraktere, da jeg vet det er mange som boikotter Tullpost pga. massevis av skadede pakker som aldri blir erstatta pga. et meget kronglete regelverk som er lager kun for å slippe unna erstatninger..

Uansett så er 50 kroner litern for PB fristende egentlig, er jo tross alt tallet nederst på kvitteringen som teller, uansett om man baker litt produktavanse inn i frakta eller omvendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Har så dårlig med tid, dere bestiller for mye produkter

Samme ukens tilbud 1 uke til ?

Har rett og slett ikke tatt meg tid til å lage et nytt tilbud. Holder på med et lite oppussingsprosjekt hjemme :)

Kommer nytt tilbud igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...