Gå til innhold

Vaskehall i Tromsø


thostr

Recommended Posts

Skulle gjerne ha utøvet litt tender love & care på min Passat B7 før vinteren virkelig får festet greper i Tromsø. Har desverre ikke tilgang til oppvarmet lokale. Er det noen her inne som vet om noe sted i Tromsø hvor man kan stå i fred et par times tid og pleie bilen sin, evt. mot kompensasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
challenger

Det har kommet opp ett nytt anlegg med vaskehaller ved Biltrend-bygget. Det er selvbetjent med kortautomat og muligens går det an å okkupere en av boksene dersom "køen" tillater det. Jeg regner med at det ikke er timesbetaling, men kun for programvalgene. Nå kjenner jeg ikke temperaturen inni der på denne årstida, så det er ikke sikkert det er egnet.

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok temp der.. E 3 stk gjør det selvhaller og en med vaskemaskin i,, negative. Et att det ikke er krane der.. Så man må nesten ha med ei bøtta med vann ( går jo greit det å,, har man lokk, gikk bra sist iværtfall) treng ikke bestille time..

Tvile det e populert å stå der i flere tima.. Da burde man gjøre det seint/natta. Ikke egna å polere heller legge voks på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det jeg ser på som minus er at det ikke er vannkran, og at når man bruker kort så blir man belastet med 30 kr. Og når man er ferdig med et program, så fortsetter pengene og tikke nedover. På automaten så er det en stoppknapp, men det skjar ikke noe når jeg trykker på den. Og synes at pengene blir fort brukt opp på høytrykkspyling. Eneste man får litt god tid for pengene er støvsuging.

Ellers får man stå i fred, og kan bruke god tid. Er helt greit og ta med egne produkter og bruke de, og det er varmt og lyst i hallene.

Ellers så har man vel kun Statoil i Breivika som har innendørs vaskehall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...