Gå til innhold

Vask, rens og polering av vinterfelgene.


Maarten

Recommended Posts

Vell, da var det tid for å skifte til vinterfelger. Har gledet/gruet meg litt til dette, da disse felgene ikke har vært brukt før på bilen min. Men synes dette så greit ut jeg!

Her kommer litt bilder!

Før bilder:

post-286-1226602237_thumb.jpg

post-286-1226602285_thumb.jpg

50/50 bilde:

post-286-1226602361_thumb.jpg

Etter bilder:

post-286-1226602604_thumb.jpg

post-286-1226602684_thumb.jpg

Felger på bil:

post-286-1226603924_thumb.jpg

post-286-1226603950_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Håhåhå, ble jo bedre enn nye.

Good work.

Hva brukte du?

Takk for det General Lee! Jeg brukte avfetting først og svamp for å fjerne det verste. Deretter gikk jeg over med 3M sitrus rens på det som ikke avfettinga tok. Fikk da renset de også! Lot felgen tørke i en halv times tid, la på nxt wax, lot denne tørke i en halv time. Tørket av og brukte NXT Insane Shine Tire Spray til slutt på dekkene.

Var artig at de kunne bli så bra, synes det var verdt strevet og tiden det tok. (Tok noen timer) :D

Skal ikke klage på vinterfelgene når de er så strøkne nei ;)

Hehe, takk for det! Blir det noe kjøring på deg da? Eller går det bare i detailing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Hehe, takk for det! Blir det noe kjøring på deg da? Eller går det bare i detailing?

Lite kjøring med bil enda, da omegan står hjemme i Torpa enda ;) Venter på liten runde med Makitan :P Men kjører i stede ATV til og fra skole, og det er da ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite kjøring med bil enda, da omegan står hjemme i Torpa enda ;) Venter på liten runde med Makitan :P Men kjører i stede ATV til og fra skole, og det er da ikke så ille :)

Så omegaen skal få seg ei runde med Makitan ja ;) Har også lyst på ATV, er kule de asser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :D Er i alle fall et morsomt leketøy for store gutter ;) Slipper bra med knasdekk :P

Det tror jeg på! Lå bak en i byen her om dagen, den slapp greit gjennom kryssene. Den hadde også knasdekk, men ikke allverdens mønster kan du si :D Han la den faktisk opp på 2 hjul også, skikkelig kult!! Ganske grom lyd i den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Det tror jeg på! Lå bak en i byen her om dagen, den slapp greit gjennom kryssene. Den hadde også knasdekk, men ikke allverdens mønster kan du si :D Han la den faktisk opp på 2 hjul også, skikkelig kult!! Ganske grom lyd i den også!

Min er nok ikke så "kvikk" at den drar på bakhjulene, men den drar greit i fra seg ;) Men lyden er det ingenting å si på :P 500 ccm brummer godt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ble strøkent det der... morro med skikkelig shine av felger, gjør mye av bilen det

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig bra ut.. moro å vaske og polere felger ;)

Takk for det! Morro å se resultatet etter noen timer med gnikking ;)

Ble strøkent det der... morro med skikkelig shine av felger, gjør mye av bilen det

Takker!! Ja, det har veldig mye å si at felgene er shinet, er prikken over ien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...