Øystein

Hva kan vi forvente på Oslo Motor Show?

Jeg er vel neppe den eneste som både ser frem til og planlegger en tur på OMS.

Såvidt jeg har oppfattet kan vi besøke både Scandicshine, Parts & Retards og Swissvax på messa.

Hva kan vi så forvente på stand?

Hvem vil gjøre demonstrasjoner av produkter (hørte jeg foam-gun i lokalet :fun: ), og hvem vil lokke oss med uforskammet gode tilbud? Vil Scanicshine lodde ut en roterende :thumbs: , hvem vinner 10L Prickbort fra P&R :rofl1:, og hvor mange prosent rabatt tør SW gi på en krukke voks :o ?

En liten oppfordring om at disse (og evt andre med stand) teaser oss litt med produktutvalg vi vil finne, tilbud vi neppe kan si nei til, og andre ting som gir ekstra grunn til å ta turen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bort for 3. år på rad, å jeg kan iallefall si såpass, at du vil ikke gå skuffet ut derfra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i fjor, så vet hva jeg går til. Men i år blir det litt mindre spasering overalt, og litt mer målrettet.

Jeg tenkte mest å se om de nevnte firmaene ville respondere med litt reklame og lokketilbud, siden det var begrenset med det her inne. Men ser jo at både SS og SW nå har laget tråder med litt info :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg repeterer det jeg skreiv i vårt innlegg om OMS Øystein:

"Vi har også norgespremiere på et helt nytt produkt her til lands som vi har fått agenturet på! Dette ble demonstrert for oss Swissvax importører i Sveits for noen uker siden (det er ikke et Swissvax produkt), hvor leverandør fikk lov å komme inn og vise fram dette da folket hos Swissvax bruker dette og er ekstremt godt fornøyd. Vi kommer til å holde det som en overraskelse fram til messen, men kan gi et hint om at det stadig handler om en slags form for bilpleie, men ikke av lakk ;)"

Utover det så vil det bli mulighet for å gjøre gode kjøp ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har utloddning av en Metabo Poleringsmaskin blant de som kjøper bilpleie av oss.

For de som kjøper for over 1200,- kroner sender vi også med et "polerer-forkle" fra CarPro.

Det blir gode tilbud på bilpleie, 20% rabatt for CarPro produkter, vaskepakker til 395,- etc.

Siden vi driver med mye annet utover bilpleie så blir det gode priser på andre produkter også.

Ingen demonstrason hos oss av produkter, men vi har Norges feteste bilrelaterte T-skjorter med oss dit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive