Gå til innhold

Lakk


Terjeo

Recommended Posts

Trenger noen nettbutikker som selger bil lakk. Er ute etter en slags form for rød metallic, er ikke helt sikker på hvilken enda. Men bare så jeg har noe å se etter, sammenligne priser osv.

Skal hellakkere en russebil, og er jeg som får "æren" siden jeg har gjort det litt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Trenger noen nettbutikker som selger bil lakk. Er ute etter en slags form for rød metallic, er ikke helt sikker på hvilken enda. Men bare så jeg har noe å se etter, sammenligne priser osv.

Skal hellakkere en russebil, og er jeg som får "æren" siden jeg har gjort det litt før.

Noe av sjarmen med en russebil er at de skal males med rulle og pensel.. Den blir jo fort dekket av egg, øl sprit, spy osv uansett ;)

Men jeg kan være behjelpelig med å skaffe via jobben hvis du vil det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt om du finner en nettbutikk som selger billakk. Blir sannsynligvis altfor dyr frakt, da slikt ikke kan sendes med posten...

Prøv å hør med noen lakkverksteder i nærheten av der du bor.

Endret av mgreen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur på billakk spesialisten og hør hva de skal ha for noen liter med industrilakk/lastebillakk. denne flyter ikke så godt så vill anbefalt stor dyse i sprøyta.helt ok resultat.

PS til Bernhard: slutta å kjøpe ting på thorsov den dagen en drittunge på 14år bak kassa skulle finne washprimer til meg, da han ikke finner det mener han at det ikke er noe som heter wash primer å jeg hadde bare feil. Snodig at dette er noe jeg har hatt litervis av og brukt stortsett hver helg........

Endret av kabbern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det var jo synd, regner med at det var en ekstrahjelp du snakket med.. Uansett hvilken butikk du går inn i og snakker med en ekstrahjelp så begrenser det seg dessverre hvor mye disse kan, men skjønner at du ble irritert.. Hvorfor ba du ikke bare om å snakke med butikksjefen? Hvilken butikk er det snakk om..

PS. Vi får varene våre fra Billakkspesialisten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var på thorsov i ski. Det er ikke bare ekstrahjelpa som ikke kan noe der. Det er et generelt DÅRLIG grunnlag hele veien opp til toppen! fikk en katalog det stod noe bakpå som "alle våre medarbeidere driver med bil bla bla bla kan mye bla bla bla" for meg så virker det som gutta har lest i en katalog evt en brosjyre om ting, sorry å måtte si det,men det er helt latterlig at de skal veilede folk med den erfaringa de har. Nå vet ikke jeg åssen det er i moss,men håper for all del at det er bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Egentlig litt ålreit at du tar det alvorlig, Bernhard. :)

Litt morsom sidenote, noen kompiser som driver endel med bilstereo var innom Thorshov i Skien, da dere jo har litt gode priser på Pioneer osv. En av de ansatte var veldig entusiastisk, og skrøt av antall watt RMS man fikk på et produkt, for det var den viktigste måleenheten, og at det sto for real music sound. :--D

(Denne trenger du ikke ta videre da :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de ansatte var veldig entusiastisk, og skrøt av antall watt RMS man fikk på et produkt, for det var den viktigste måleenheten, og at det sto for real music sound. :--D

ROFL!

:lol:

Har bare Torshov her i området dessverre, for avdelingen her (Holmen) er shait så det holder. Mekonomen har åpnet ny avdeling i Sandvika for et par år siden, men har ikke sjekka ut om den er bra.. tar stort sett turen innom BilXtra Ryen eller Skårer når jeg trenger (uoriginale) ting til bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
ROFL!

:lol:

Har bare Torshov her i området dessverre, for avdelingen her (Holmen) er shait så det holder. Mekonomen har åpnet ny avdeling i Sandvika for et par år siden, men har ikke sjekka ut om den er bra.. tar stort sett turen innom BilXtra Ryen eller Skårer når jeg trenger (uoriginale) ting til bilene.

Så det har ikke noe å gjøre med at du er kompis med de som driver butikken regner jeg med...

Og sånn at du er klar over det så er det vi selger det samme som du kjøper hos merkeverksted, bare at merkeverksted skal ha sitt eget stempel på varen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

hvis han skal ha LAKK og ikke maling. så er klart lastebillakk best av alternativene. billig,ser bra ut i forhold til benga og maling. jeg sprøyta en lastebil her for litt sia...vent skal jeg laste opp bilde. 2strøk med veldig liten dyse(bruk stor) PS ikke jeg som har gjort grunnarbeide,kun lakka

post-303-1226598540_thumb.jpg

post-303-1226598564_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Malerrulle og benga... ;)

Men hadde sikkert vært morro med en skikkelig "pimpa" russebil da med bra lakkjobb... legg alle sticker etc under klarlakken også slik at de blir med på neste runde også.... he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russebilen vi har er ganske strøken inni, så må være strøken på utsia også hehe! Også det forumet her har kansje litt skyld også :P

DSCF0758.jpg

DSCF0759.jpg

DSCF0760.jpg

DSCF0761.jpg

DSCF0765.jpg

har forandra en del nå, og holder på med mye planer.

Skal ha 2x12" til forran og forsterkere der, kobla opp og dydda i alt av anlegg, rydda ut hele bilen. Kan ta noen fler bilder når jeg er der en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...