Gå til innhold

Erfaringer med Snapdrive


Terjeo

Recommended Posts

Driver å henter inn litt priser for bytte av regreim samt vannpumpe på en a4 b7, 1,9tdi.

Må si jeg ble litt overraska over prisene jeg har fått til nå.

Møller tønsberg: 9974,-

Nilsson bil (Strømstad VAG verksted) 9145,- NOK

S - Sentrum: 8800,-

Snap Drive: 6353 ,-

Venter på svar fra Møller og Olof Ericson bil i Arvika.

Endret av Terjeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har variende erfaring med Snapdrive på Mariero i Stavanger! Jobben har alltid blitt gjort til avtalt pris men jeg har opplevd at det er kommet skader på bilen (lakk ) som ikke var der før bilen ble levert... Noe dem ikke ville stå til ansvar for!

Jobben blir hvertfall gjort til en god pris, dem har også nå 20% rabatt på reimbytte hos snapdrive! Pass på at det er prisen du har fått opplyst!

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at jeg hadde hatt eu kontroll hos naf (bilen ble godkjent uten annmerkninger) var jeg hos snap-drive dagen etter for å ta en forstillings kontroll , det kunne de ikke gjøre pga at der var for mye slark i div foringer og fikk beskjed om at det ville koste ca 4500 + 3500 å skifte foringer foran og bak . jeg var mildt sagt sjokkert og tok kontakt med naf igjen og fortalte situasjonen og vedkommende hos naf spurte om jeg hadde mulighet til å komme tilbake til de igjen for han hadde lyst til å se på bilen , dagen etter var jeg hos naf igjen og han mente at det fint kunne tas 4 hjuls kontroll på bilen uten å bytte div. foringer .

så for min del er jeg ferdig med snapdrive....

edit: pussi nok var dette også snap drive mariero (det er noen år siden nå )

Endret av Bjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braathen142

Har ikke sett så veldig mye positivt om Snapdrive på andre forum værtfall, Men fin pris :P

Du kan kanskje høre med mekonomen i Strömstad? :)

Endret av Braathen142
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møller sa de har gått bort fra 5års intervall, og kun går etter km, da er det i såfall nesten 40 000km til reima skal byttes.

DEN sjansen tar ikke jeg. :) Bytta selv reim på s4'en for noen uker siden, en dagsjobb for to gutter i sin beste alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...