Gå til innhold

Mulig ny bil på gang - behandling av forhandler?


tommy_sn

Recommended Posts

bilmagikeren

Ofte blir det kun revet av plastik og vasket litt hist og pist. Men er vel ganske individuelt som nevnt over.

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Jeg mener at det er litt opp til deg selv. Altså det er din bil og du kan kreve egentlig hva du ønsker deg.

Ville jeg noen gang bestilt meg en helt ny bil igjen så ville jeg overta bilen helt urørt fra fabrikken.

Altså alt av folie og transportbeskyttelse ville jeg fjernet selv og tatt 1 vasken samt klargjøringen alene eller sammen med en detailer.

Det har jeg diskutert sammen med Møller en gang og det var ingen problem. Var og sammen med en kompis hos BMW Bavaria og det var heller ikke noe problem hos de.

Endret av _Makki_

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Scandicshine.no

Ser egentlig ikke problemet med å få den ferdig klargjort. Du kan jo heller gå over bilen selv etterpå, polerer over om det er noen små swirls og legge på favoritt voksen/forseglingen :)

Bruker alltid å få bilene ferdig fra forhandler selv og gir den en skikkelig vask med avfettning, går så over med S30/S40, før jeg legger voks.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke godtatt noen skader what so ever på en helt ny bil. Den er jo NY! :P

En kompis av meg som nettopp kjøpte seg ny volvo s60 oppdaget en liten ripe på bakluken, type veldig minimal (kun synlig i en spesiell vinkel og rett lys), men han påpekte dette og de polerte opp bilen og fjernet følgelig ripen. Kunne heller ikke se noen holos eller annet etter dette, merkelig nok. :P

Så er det noe å sette fingeren på av "skader" som du merker må det selvsagt utbedres på en eller annen måte, og det er det du og forhandler/selger som må bli enige om.

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Christoffer

Hentet ny bil med moderen for et par uker siden og påpekte at det var vaskeriper på den. Og da sa selgeren "Det er kun her inne i dette lyset du ser det" Da spurte jeg "om et tre faller i skogen, lager det da lyd?" Da tok han hintet og jeg sendte han senere en regning på xxxxkr for polering og ripefjerning, denne ble forøvrig betalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hentet ny bil med moderen for et par uker siden og påpekte at det var vaskeriper på den. Og da sa selgeren "Det er kun her inne i dette lyset du ser det" Da spurte jeg "om et tre faller i skogen, lager det da lyd?" Da tok han hintet og jeg sendte han senere en regning på xxxxkr for polering og ripefjerning, denne ble forøvrig betalt ;)

Genialt :D

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...