Gå til innhold
Øyvind G

BH Korrosol (noen som har testet dette produktet?)

Recommended Posts

Øyvind G    2 076
Øyvind G

Har ikke sett så mye til dette produktet her enda. Er det noen som har testet denne og kan dele sin erfraring.

Søkte litt ang. dette og kom over denne lille testen. Er produktet virkelig så dårlig? BH pleier jo å ha gode produkter.

Kanskje best å fortsette å bruke IronX fremover (som forøvrig er et fantastisk produkt).

Edit:

Når jeg leser litt vidre i samme tråden, så viser det seg at det har hvert en produksjonsfeil inne i bildet her. Ser jo ut som at produktet fungerer godt her.

Endret av Øyvind G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Jeg har brukt Korrosol på 6 el 7 biler nå, og jeg er fornøyd sålangt. Iron-X er jo også knallbra, men sålangt har ikke Korrosol holdt tilbake ift Iron-X.

Men jeg blir uansett innhabil her, så satser på at noen andre har mer å dele :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Jeg har brukt Korrosol på 6 el 7 biler nå, og jeg er fornøyd sålangt. Iron-X er jo også knallbra, men sålangt har ikke Korrosol holdt tilbake ift Iron-X.

Men jeg blir uansett innhabil her, så satser på at noen andre har mer å dele :)

Høres jo bra ut dette da. Stemmer det at Korrosol trenger litt mer tid enn IX? (Har jo ikke så mye å si så lenge man ikke har det travelt eller står i sola, så produktet kan tørke ut)

Dine erfraringer og meninger er minst like mye verdt som andre meninger og erfaringer her på forumet Bernhard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jørgen    15
Jørgen

Jeg har så langt bare fått prøvd det på et sett alu. felger. Hadde veldig bra effekt der, følte effekten var helt på høyde med Iron-X :)

Edit: Kjente meg ikke helt igjen i den testen der. Har brukt Iron-X på felger, og den har som regel alltid funnet noe mer på runde 2. Dette var også tilfelle med BH sitt produkt.

Endret av Jørgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ronnyn    717
ronnyn

Testet korosol på en sølv skoda her for to dager siden og meget godt fornøyd, virkning så og si helt lik som iron-x oxo med en så mye bedre lukt da!

Jeg sier meg hvertfall veldig fornøyd med dette produktet.

virketiden er nok etter det jeg opplevde litt lengre, men det gjør absolut ingen ting. Lot den ligge ca 20-25min og den hadde fremdeles ikke antydning til og tørke ergo oxo lengre virke tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Lengre virketid ja, på felger får jeg fort "blødning". På lakk derimot så tar det litt lengre tid.

Men den lukter jo som Bubble Gum, de runde tyggisene på automat :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kenni    4
Kenni

akurrat som i den minitesten du linker til er det som skjer hos meg..

ikke akkurat imponert meg i det heletatt så langt. men må teste den mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

akurrat som i den minitesten du linker til er det som skjer hos meg..

ikke akkurat imponert meg i det heletatt så langt. men må teste den mer.

Det er vist noe feil med produktet i den første linken. Har du sett på link nr. 2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Juffen    4
Juffen

Heisann.

Jeg har også handlet meg en kanne med dette fra Scandicshine

Håper at den dunken jeg fikk er av "den gode sorten" da....

Bare ett par ting jeg lurer på før jeg tester den:

Når bruker dere å legge den på, er det på tørr eller våt bil?? Tenker på at det er mange som bruker Iron X etter håndvask og tørk...

Brukes den ren, eller kan den blandes ut med vann??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Får du et dårlig produkt, så får du sikkert tilsendt en ny en.

Det står nok på flasken hvordan den brukes, men vil tro at den:

- Kan brukes på tørr og våt overflate, men er nok mest effektiv på tørr overflate.

- Brukes ren.

Jeg har ikke brukt produktet, så dette er egentlig gjetting fra min side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kenni    4
Kenni

Det er vist noe feil med produktet i den første linken. Har du sett på link nr. 2?

Ja så den nå.

Sitter på 10l av den.

Så vet ikke helt hvordan jeg ordner dette ovenfor Scandicshine, hvis det skulle vise seg at det er noe feil på produktet.

Men må få prøvd på noen skitne felger til en av dem på jobben som jeg vet den skal finne mye på. skjer det tilnærmet nada, så sender jeg nok ss en mail angående den. For som sagt, jeg ble ikke så særlig imponert av det jeg så.

Men kun prøvd denne en gang så langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Nå har jeg kun testet den på felger, og vil si meg fornøyd. Det var noe som satt ganske godt fast i felgen (innsiden), og det klarte den og få løsnet. Kan ikke si jeg angrer på kjøpet :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ineditus    170
Ineditus

Nå har jeg kun testet den på felger, og vil si meg fornøyd. Det var noe som satt ganske godt fast i felgen (innsiden), og det klarte den og få løsnet. Kan ikke si jeg angrer på kjøpet :-)

Gikk du over med Iron x etterpå? Lurer på om den tar alt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Gikk du over med Iron x etterpå? Lurer på om den tar alt :)

Vet du hva, jeg prøvde faktisk Iron X etterpå, men i dette tilfellet så var det et par ting som virkelig hadde grodd fast og som var umulig å fjerne, for selv Iron X klarte ikke ta det.

Jeg skal legge om til vinterhjula etterhvert, så jeg tenkte å prøve korrosol på sommerhjulene for å se om jeg kan fortsette med den og legge Iron X litt på siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klykken    99
Klykken

Prøvde Korrosol idag. Det blødde litt på panelene etter 5-10 min (tok ikke tiden, da jeg vimset rundt med mye annet), men hadde sett for meg mer virkning på felgene iallefall. Hadde dog brukt Rim7 en runde før, så det er kanskje derfor.

Er så langt greit fornøyd jeg i alle fall (bedre enn ingenting), og spesielt kjærkomment at det ikke lukter spy slik som IX gjør. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Brukes den ren, eller kan den blandes ut med vann??

Siden jeg bare gjettet over her, kan noen bekrefte dette? Står ikke annet på flasken enn at den er vannbasert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klykken    99
Klykken

Tror den blir veldig slapp da, ettersom den allerede virker å være litt småtam, men det skader ikke å prøve. Brukte den på samme måte som Iron X jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Ketil    257
Scandic Shine / Ketil

Ifølge bilthamber har de nå gjort den 50% sterkere!

Hvis noen har kjøpt av oss og de ikke fungerer i det hele tatt, send oss en mail :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad

syns virkningen er omtrent lik på begge. ix er noe raskere, men begge må ha flere omganger for å fjerne alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig