Gå til innhold

Bilextra on noen spørsmål om shinearama (meguiars)


LadyNinja

Recommended Posts

Da har jeg funnet ting jeg skal ha på shinearama, men de hadde jo selvsagt ikke inne Meguiars ultimate compound! Vet noen om de pleier å få varer inn igjen kjapt? Har Bilextra denne? Ser at det er bare noe utvalg i nettbutikken, forøvrig den i Stavanger.

Hvilken pader fra shinearama kan jeg bruke til biltema sin 2-hodet DA maskin som anbefales her?

Og jeg ser ikke at det står at foam lanceren er til til Nilsfisk høytrykksspyler, vet at finnes.

Vil raske på litt da jeg skal påføre voks, og det begynner å bli rimelig kaldt. Ønsker å kjøpe alt fra samme nettbutikk, den generelle startpakka. Har valgt meg ut

Jiff bilshampo, og maskin kjøpes her i butikk.

Foam lancer med skum til denne.

Prickbort og surfex kjøpes her i butikk

Mg UC

Mg NXT voks

Noen lunde grei pakke? Og selvsagt flere mikrofiberkluter til tørk og polering. Etterhvert ønsker jeg å prøve eller helt å gå over til Swissvax, men sommeren er en mer passe tid til å prøve seg litt frem på, ren og beskyttet lakk gjennom vinteren hadde vært supert.

Endret av LadyNinja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Det eneste som er negativt med Shinearama er at de ofte er utsolgt for noen produkter og det tar gjerne litt tid før de får det inn igjen. Du kan jo sende de en mail og høre når de får inn UC igjen. BilXtra har UC ja.

Eller så kan du jo kjøpe en flaske med Scholl S17+ isteden (ironisk nok, så er de tomme for 1 kg flasken). Mange bruker denne sammen med sort Scholl pad som 1 steg's kombo.

Kew/Alto er det samme som Nilfisk.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Bilxtra pleier ha Ultimate Compound i hyllene, ja.

Hvis du skal kjøpe fra Shinearama, ville jeg slengt med Collinite 476s eller 845. Mye bedre vokser enn Meguiar's NXT Tech Wax 2.0 (som egentlig er en syntetisk forsegling) med mye bedre holdbarhet. Koster mindre enn Tech Wax gjør de også...

Alternativt kan du kjøpe fra Elite Car Care (elitecarcare.co.uk), de har også mye knask.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...