Gå til innhold
ronnys

Hvor kjøpe scholl?

Recommended Posts

ronnys    8
ronnys

Har brukt opp mesteparten av en pakke scholl slipemindler s3-s17-40 og lurer på hvor det er gunstigst å kjøpe mere? Tenker da på litersflasker..de jeg hadde var bare 250ml...likte virkelig disse her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JensChristian    187
JensChristian

Scholl er vel noe Scandicshine har agenturet på i Norge, så alle forhandlere har en veiledende pris på disse produktene, gitt at det ikke er ekstraordinære tilbud hos aktuelle forhandler.

Scholl kan derfor kjøpes hos de aller fleste av DCNs samarbeidspartnere, til lik pris hos disse (med unntak, se over).

Dette med forbehold om at det ikke forekommer paralellimport på nevnte produktserie. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ronnys    8
ronnys

Ok så da er det scandicshine som gjelder hvis man skal kjøpe i Norge..takker!:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

En annen ting å huske på er at om du kjøper vip medlemskap her på forumet, får du en rabatt ved kjøp hos Dcno sine partnere.. Du tjener vel inn dette rimelig kjapt avhengig av hva du kjøper selvfølgelig. Men tror du tjener det inn på noen flasker f.eks:)

Kan jo også ev vente litt til det kommer et tilbud fra en av forhandlerne, om du ikke trenger produktene asap.

Scholl sine polisher er meget gode å bruke, så skjønner at du vil ha mer av dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ineditus    170
Ineditus

Jeg kan også anbefale Exint, veldig rask levering er det også!

Utenom det så har også elitecarcare.co.uk, Shinearama.co.uk Scholl, til en del lavere pris enn det er her i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ronnys    8
ronnys

Har polerings midler så det holder ut sesongen men når det begynner å bli på tide med oppfylling så tror jeg at jeg kommer til og teste shinerama...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig