Gå til innhold

Meguiar's g220v2 eller Dodo Juice Buff Daddy?


re-styling

Recommended Posts

Jeg har MG G220v2 og er veldig fornøyd med den i hvertfall, så jeg vil anbefale den :) Hvor planlegger du å bestille? MG maskinen ligger vel på 2990,- i Norge hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

re-styling

Jeg har MG G220v2 og er veldig fornøyd med den i hvertfall, så jeg vil anbefale den :) Hvor planlegger du å bestille? MG maskinen ligger vel på 2990,- i Norge hvertfall.

Shinearama tror jeg.

Det ligger en fin tilbud på buff daddy på blankbil.no... Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

re-styling

Så ikke så ille ut det nei, får håpe det er noen med BD erfaringer som kan dele litt. Om det ikke er det så er hvertfall MG G220v2 en god maskin!

Takk for tipset)

Hvordan funker den på 1-stegs? Får du fjerne riper uten hollos?

Endret av re-styling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

re-styling

Ville heller gått for DAS-6 pro. Buff daddy er ganske lik DAS-6 (ikke pro). DAS-6 pro er hvertfall mye sprekere enn buff daddy maskinen (har selv testet begge disse)

Jepp da blir det enten den eller Megs... Hvilken er best til 1-stegs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Begge fungerer vel like bra til 1 stegs. Har aldri testet MG maskinen, men utifra det jeg har lest tidligere, så er denne litt overpriset og den er heller ikke noe sterkere enn DAS-6 P.

Tror du får mest for pengene hvis du går for DAS-6 pro.

Ellers så har det jo også kommet en ny DAS maskin med hastighetsregulering. Vet ikke hvordan denne er iforhold til de gammle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

re-styling

Begge fungerer vel like bra til 1 stegs. Har aldri testet MG maskinen, men utifra det jeg har lest tidligere, så er denne litt overpriset og den er heller ikke noe sterkere enn DAS-6 P.

Tror du får mest for pengene hvis du går for DAS-6 pro.

Ellers så har det jo også kommet en ny DAS maskin med hastighetsregulering. Vet ikke hvordan denne er iforhold til de gammle?

Kan ikke finne den nye.

... men kunne man ikke regulere hastighet på DAS-6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Kan ikke finne den nye.

... men kunne man ikke regulere hastighet på DAS-6?

Jo man kan regulere hastiheten, men den nye passer på at du altid har samme hastighet uansett press. Dette er jo ikke noe du MÅ ha egentlig. Bare nevte det så du vet om det før du bestiller. Den nye med hastighetsregulator er da enda litt dyrere enn Pro utgaven. Om det er verdt pengene kan jeg ikke svare på da jeg ikke har testet den nye.

Vet at bla BS bildeler selger den nye.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

re-styling

Jo man kan regulere hastiheten, men den nye passer på at du altid har samme hastighet uansett press. Dette er jo ikke noe du MÅ ha egentlig. Bare nevte det så du vet om det før du bestiller. Den nye med hastighetsregulator er da enda litt dyrere enn Pro utgaven. Om det er verdt pengene kan jeg ikke svare på da jeg ikke har testet den nye.

Vet at bla BS bildeler selger den nye.

Takk for hjelpen!

Tipper det blir en DAS-6 pro)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

re-styling

Meguiars-maskinen er veldig overpriset i Norge. Til samme pris er den og das6 veldig like, og da er det nesten hipp som happ.

Sjekk forøvrig maskintråden min i signaturen for mer info om maskinene.

Takk takk, skal gjøre det nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Om du velger das6-pro tror jeg du blir mest fornøyd.. Bruker meguiars sin mye daglig på jobben, og har das-6pro privat. Det eren del mer "futt" i sistnevnte, og jeg kan tenke meg meguiars på full guffe, tilsvarer das-6pro på litt over halv guffe..

Om noen er uenige i påstandene mine, er det bare å fyre løs:)

Når det er sagt, synes jeg ikke meguiars maskinen er dårlig. Das-6pro er bare sterkere og korigerer litt bedre. Etter min mening:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

re-styling

Takk skal dere ha folkens!

Er de noe vits å kjøpe den andre versjonen av DAS-6 med cruise control? Er det noe stor forskjel mellom den gamle og den nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

De med cruise control er Pro-utgavene, som har elektronisk turtallsregulator som holder ca jevnt turtall uavhengig av press.

Er det cruise controll på 850W? Trodde det kun var den nye med 900w motor som hadde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...