MikaelØ

Bil på verksted.. trenger litt hjelp

Dama har en bil på verksted.. Stått i 6 uker nå..

Bilen kokte hele tiden, så vi leverte den til et verksted for og finne ut problemet.

Han har da bytte en hel del deler som ikke var feilen. Han ringte i dag og sa det var en elektrisk feil i instrument panelet som gjorde at temp måleren levde sitt eget liv.

Da er spørsmålet mitt er da. Kan han ta 10 000,- for jobben?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ikke godtatt det.Kun ett par timer ekstra med feilsøking, men ikke betaling av flere deler som ikke trenger å byttes.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kokte den fysisk, eller viste kun instrumentet at den kokte?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun i instrumentpanelet.. Syntes det var rart att ikke vifta starta når den "kokte"¨

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verksteder er denne tids mafia, fikk tilbake bilen min fra service med beskjed om at bremsebelegg rundt om og bremseslanger trengte å byttes, greit nok det visste allerede at bremseklossene trenges å byttes..fant ut at for å spare endel penger skulle jeg gjøre jobben selv. Fikk bare bremse delene først og bytta di, og jeg finner overhodet ingenting feil med bremseslangene....har vridd og snudd på dem,vaska dem og prøvd å finne en grunn til å bytte dem men finner ikke feil med dem...Hadde jeg ikke skrudd selv hadde jeg betalt 1000-1500kr forå bytte deler som var i orden..irriterte meg dette her..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det snakk om? Hvis tempmåleren må byttes+ettpar timer med feilsøking er du ikke veldig langt unna 10000 kr..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 1

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive