bjorke

Glass-polish?

Har noen vaskeroser i frontruten min. Både utvendig og innvendig ser det ut som... Ikke de store ripene, men irriterende nok. Eneste jeg har lest om hittil som kan funke er Autoglym Glass Polish. Har DA-maskin og Carlack Glass Sealing Kit'et, så spørsmålet er: hva anbefales?

Endret av bjorke
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har noen vaskeroser i frontruten min. Både utvendig og innvendig ser det ut som... Ikke de store ripene, men irriterende nok. Eneste jeg har lest om hittil som kan funke er Autoglym Glass Polish. Har DA-maskin og Carlack Glass Sealing Kit'et, så spørsmålet er: hva anbefales?

3M sin glasspolish. Brukes til og slipe ruter med.

Du kan også prøve deg med Meguiar's 85 den skal også kunne brukes til å slipe ruter med.

Husk å Passe på temperaturen på glasset.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,tror ikke G220 er sterk nok til Meguiar's#85. Da må den evt. bestilles. Hva med #83 på burgunder-pute? Hva slags teknikk brukes? Samme som på lakk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym glass polish fjernet ihvertfall ingen riper/vaskeroser på min frontrute.

Satt inn ny frontrute for 2 år siden og nå ser den helt jævlig ut.(alt er relativt men..)

Har en flaske mg85 stående så hvis det er noen som har klart å fjerne swirls på frontrute hadde det vært interessant å høre noen erfaringer :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at den burgunder padden har en tendens til og legge igjen skjolder og det er ikke bra på rutene,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive