bilmagikeren

Goodwood festival of speed, been there?

Er det noen som har vært på dette arangementet?

Så et program på viasat4(?), og det så ut som fun!

Er kanskje litt tidlig å planlegge feien nå, men hadde ikke noe i år, og jeg vil ha litt action.(strand og sol er ikke veldig meg).

En annen ting jeg har lyst til er å dra innom noen bilpleiebutikker og kanskje et el to detailingstudio..

Kanskje leie en bil og kjøre litt rundt en ukes tid, samboeren min vil sikkert på litt by-shopping, så kanskje en dag el to i London, el en av de andre store byene.

Er vel motorfestivaler i hele europa, men England er jo fint, og jeg kan språket godt. Kunne gjerne tatt en tur til en av de "badebyene" og litt rundt på bygda.. Kort sagt: mye og oppleve:)

Når det er sagt, kunne jeg også tenkt meg å ta bilen, og kjøre gjennom sverige, så finland og ned til estland, og videre nedover til polen(ish) for så å svinge mot vest og druse gjennom tyskland og hjem igjen. Bruke et par uker, og besøke litt venner på veien.(finland,polen)

Jaja er vel like greit å sette av hele sommeren til dette:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er regna for å vere et av det finaste/beste bil arangementet trur eg,var der 2009,og har vert på div. bil utstillingar,treff mm,men Goodwood festival of speed er det beste,og ikkje minst sjå og høre super sjeldne bilar,motorsyklar på full gass..Søk på feks. på BRM og Honda RC166 på youtube,det er lyd d..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He-he så det programmet som sagt og der var det noen biler fra "bakkeløp" mange rå biler!!

det høres ut som happening man vil ha med seg ihvertfall. Skal se litt på nett og sånt, men absolutt interessant, takk for svar:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive