Gå til innhold

Fremgansmåte


Roy Inge

Recommended Posts

Jeg har et lite kunststykke forran meg, polere en svart Mb sprinter minibuss med høyt tak. Casen er delen over frontruta, hvordan i all verden skal man komme opp der med en maskin med godt trykk på anleggsflaten?!

Noen tips?

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Ligge på taket av bilen? :)

Hvis du får montert noe som gjør at du hvertfall når opp til området men ikke får ønsket mengde press, så kan du kompensere ved å kjøre flere pass med mindre press. Tar litt lenger tid, men du vil oppnå samme resultat etterhvert. Spørsmålet er jo om arbeidsstillingen gjør det helt uutholdelig å stå sånn lenge.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ingen som kommer til å se taket på denne bilen på nært hold likevel :P

Noen vasker bilen for at det skal se rent ut. Andre vasker bilen for å få den helt ren. Jeg er nok blandt de sistnevnte. :)

Ligge på taket av bilen? :)

Hvis du får montert noe som gjør at du hvertfall når opp til området men ikke får ønsket mengde press, så kan du kompensere ved å kjøre flere pass med mindre press. Tar litt lenger tid, men du vil oppnå samme resultat etterhvert. Spørsmålet er jo om arbeidsstillingen gjør det helt uutholdelig å stå sånn lenge.

Takk for tips ;)

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vasker bilen for at det skal se rent ut. Andre vasker bilen for å få den helt ren. Jeg er nok blandt de sistnevnte. :)

Jeg tenkte egentlig ikke på vaskingen jeg da, men jeg skjønner at det kan bli et problem også :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg tenkte egentlig ikke på vaskingen jeg da, men jeg skjønner at det kan bli et problem også :)

Om jeg forsto det rett så var det en metafor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg forsto det rett så var det en metafor..

Det medfører riktighet, Bernhard. Jeg har en kjedelig tendens til å snakke i metaforer, bilder, paralleller etc for å få frem et poeng...

Jeg syns det av og til fremmer poengene ganske godt.

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...