Geir

Bug?

Jeg må logge inn hver eneste gang jeg går inn på forumet nå, uavhengig av om det er 30 sek eller 10 timer siden jeg har vært innom sist. Jeg har ikke endret noe i IE, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd.

Er det flere som har dette problemet? Det er jo ikke noe stort problem, men det irriterer allikevel øøøørlite :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg testet nettopp og har ikke det samme problemet.. Kommer rett inn uten å logge på igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å slett cookies. Funka for meg.

Står nederst til høyre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende du har deaktivert cookies, da får du slike feil. Hvis det ikke hjelper å slette cookies kan du gå på innstillinger i IE:

Tools ---> Internet Options ---> advanced og velge reset internet explorer settings.

Da blir alt stilt tilbake til std.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funka fint etter jeg ba forumet slette cookies fra denne siden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller ikke....

Merkelig. Her må det nerdes!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe prob med dette i Firefox

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med det selv, bortsett fra at det er vilkårlig eller en stund etter inaktivitet.

Har ikke samme problemet på diskusjon.no f.eks.

Hva faen, rett etter jeg skrev det her refreshet jeg diskusjon.no, og var logget ut. ^^

Endret av fredrikrb
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen problemer på andre forum selv, nemlig. Men det er jo typisk at slike ting som dette kan skje i Windows.. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt opp tiden man kan være inaktiv, før man automatisk blir logget ut. Så hjelper sikkert litt det ;)

Sliter med det selv, bortsett fra at det er vilkårlig eller en stund etter inaktivitet.

Har ikke samme problemet på diskusjon.no f.eks.

Hva faen, rett etter jeg skrev det her refreshet jeg diskusjon.no, og var logget ut. ^^

De fleste forum har satt slik at når man er inaktiv i feks 30 min blir man automatisk logget ut, det er for å gjøre det mer sikkert hvis man feks har sittet på en pc som er tilgjenelig for flere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive