Gå til innhold
Haakon O

Sitrusrens i større kvanta, eller alternativer?

Recommended Posts

Haakon O    774
Haakon O

Bruker endel sitrusrens ved fjerning av limrester etter gammel dekor, og de fleste merker gjør omtrent samme jobben til mitt bruk. 3M sin funker akkurat likt som Biltema sin, eller iallfall frem til nylig da biltema endret innholdet i sin Label Off som den heter. Før var den sitrusbasert, nå tror jeg det er det samme som Brake Cleaneren bare med et annet navn og litt mindre trykk i aerosolboksen enn bremserensen. Synes det er værre å fjerne restene etter denne igjen i forhold til den gamle sitrusbaserte.

Men det jeg lurer på er dette: Finnes det gode sitrusrenser i større kvanta, og gjerne på flaske, ikke aerosolboks, til en fornuftig pris? Her er et eksempel på det motsatte: http://www.proffnorge.no/sitrusrens_2 der de vil ha 2125kr for 5 liter.

Eller finnes det produkter innenfor bilpleieprodusentene som gjør samme jobben?

Endret av Haakon O

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haakon O    774
Haakon O

Flott tips Bernhard :) Jeg bestiller en 1L for å teste, og om det er gode greier så er det ikke noe å lure på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trondbrandsen    9
Trondbrandsen

Kanskje denne er noe? http://kcl.no/wsp/kc...6&table=PRODUCT

Finnes i mindre kvanta også..

Hvis dette er samme grunnprodukt som KCL sin citrus sprayboks man får på Torshov bilrekvisita er jeg litt skeptisk. Har brukt den en del og mener å huske at 3M sin fungerte mye bedre. Riktignok lenge siden jeg brukte 3M, men KCL sleit med å fjerne limrester etter maskeringstape sist jeg brukte den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig