Gå til innhold

Lysholms "samlede verker" Logg


Lysholm

Recommended Posts

20.12.2016 - 18.21, dj john skrev:

Super grattis med fet bil ;)

Takk for det.

Gleder meg til den kommer :thumbs:.

 

A274AB4A-930F-45EE-AF98-0917F4AD9FB6_zps

 

 

23 timer siden, Belle skrev:

Gratulerer, faceliften er grisefin:)

Takk. Den er mye penere enn prefaceliften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gale har det godt:thumbs: +1 grader og vask av begge bilene. Ble litt glatt på gårdsplassen etter hvert. Ble noen dårlige bilder, men om ikke annet er vasken dokumentert og bilene klar for jul.

Chevyen skal selges og den skal derfor få en ettstegs i romjula. Regner med at jeg får til noen bilder av det.

 

56A42078-16EA-40DF-8FED-C6B2705C0FEB_zps

 

5FAE9730-210B-480F-B9F6-33E564EEEC88_zps

 

30333A43-BAC5-46AB-83A9-C99BA71DA32F_zps

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen polering av Chevyen, men solgt ble den raskt. It is all about the price[emoji6]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp av fin bil, syntes jeg kjente igjen nicket ditt på elbilforum :) 

Ville investert i litt bedre skjøteledning til bruk ute :P 

 

Endret av overlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, overlay skrev:

Gratulerer med kjøp av fin bil, syntes jeg kjente igjen nicket ditt på elbilforum :) 

Ville investert i litt bedre skjøteledning til bruk ute :P 

 

 He, he. Var litt krise og måtte ha to støpsler til både lys og HT. Det fungerte greit, men JA jeg er enig. Skal kjøpe en på biltema med "to kontakter" som er beregnet til bruk utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En rask update. Endelig noen plussgrader og dags for vask av bilen. Den blir nok like skitten i morgen, men uansett godt med en liten nullstilling.

 

51A0A351-12E8-4912-92EC-72B94BD3FA9A_zps

 

06A18014-70CE-4163-BAD4-1AFD8313096D_zps

 

773130B2-1878-4B33-9475-B59D6A3416D0_zps

 

1EF13030-6BD6-49C1-8118-2512F87A0F1A_zps

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Lysholm

Da er caben solgt og rengjøring og rydding av garasjen godt i gang. Teslaen har fått lite oppmerksomhet siden den ble kjøpt og trengte sårt en vask. Dermed ble det brukt et par timer på den. Teslaen skal få en god shine og coating i løpet av sommeren. Bilen er forøvrig oppgradert til 75D for et par måneder siden slik at jeg får lengre rekkevidde og utnyttet batteripakken 100%. Bilen ble kjøpt som en 60D som er en softwarebegrenset 75D. Ergo var 75D kun en kredittkortbelastning unna.

 

Legger ut noen bilder av en skinnende Tesla fullstendig uten beskyttelse :o

 

IMG_0654_zpszta1kkzp.jpg

 

IMG_0655_zps0gsgq216.jpg

 

IMG_0656_zpsjom4rqoj.jpg

 

IMG_0657_zpsv7dk7y5l.jpg

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lite bilpleie for tiden. Maling og oppussing har tatt tiden. Selvfølgelig endte en del av husmalingen på store deler av bilen. Det så ut til å være overskuddsfarve som har blitt tatt av vind og regn i løpet av natten. Uansett utrolig upraktisk når garasjen er full og nesten ikke fremkommelig. Polering ute er også relativt utfordrende når høsten er i anmars. Fikk derfor utfordret hode litt på hva som kunne løse opp malingen uten å ta livet av lakken. Etter en full DCN vask, fant jeg derfor frem Label Off fra Biltema og en mikrofiberklut. Det løste saken. Ser ut til at jeg har berget ok i forhold til micro riper, men må nok frem med poleringsmaskinen etter hvert (er noen holos etter Teslas klarfjøring uansett). Fikk fjernet malingen og avsluttet med en runde med QD på hele bilen.

 

Før:

IMG_1047_zpsqtjyqp3x.jpg

 

Etter:

IMG_1048_zpspx6w6ydm.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...