marius_kj

Problemer startsperre (NATS), Nissan Sunny.

Noen som har gode kontakter innen Nissanverdenen her? Har en Sunny 94-modell som plutselig ikke vil starte. Startsperrelyset på dashbordet bare lyser.

Har søkt meg frem til at det er NATS versjon én. Er med egen kontroll på nøkkelknippet. Har tauet den til verksted, men der stod den nesten en hel uke uten at de fikk sett på den, så tok den tilbake.

Mulig den trenger å kodes om hos Nissan, eller så skal det vel være mulig å koble seg rundt, men det finnes naturlig nok svært lite informasjon om dette på nettet. Noen som har noen tips eller erfaringer med dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter her med en gamel nissan mekaniker. I følge han så må du koble bilen opp til data og kode det om igjen:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det er noen som har vært borti dette på s14 på 200sx-ogn.org forumet :) du kan jo søke litt på forumet værtfall.. Men "easy fix" er nok å programmere dette igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg var "redd" for. Da spørs det om jeg må taue bilen til verksted. Hvis det bare er å koble til og omprogrammere bør vel dette ikke koste all verden, men har dere noen ca. formening om pris?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive