Gå til innhold

Trenger tips til produkt.


Eikr3m

Recommended Posts

Hei!

Hadde tenkt meg å bestille meg noen produkt fra ebay. Da trenger jeg litt hjelp til å finne produkter, evnt sider som er billige og greie å bestille fra.

Hadde tenkt meg å finne en god voks, og noe grov rubbing og en litt finere. Noen som vet om noen ganske grei produkter og en god voks? Jeg tenkte samlet pris til ca 500 kr. Da har jeg ikke regnet med frakt selfølgelig.

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Om du skal ha rubbing,polish og en voks tror jeg det er litt snaut med den summen, men om du kjøper 250ml flasker går det vel greit.. Enten om du kjøper scholls3gold 250ml og scholls30+ 250ml pluss en boks collinite 476s tror jeg du er i mål..

Får vel også "pakker" med 250ml menzerna til rundt 300.- i england. Er vel 3-4flasker

Er ikke sikkert de scholl 250ml er så mye dyrere i norge, tror scandicshine har noen pakketilbud, men ikke sikker. Det som fort er en del dyrere i norge er voks. Dog er det vokser som f.eks collinite som ikke er såå mye dyrere i norge.

Beste er å gå inn på noen sider å sameligne litt. En god engelsk side blant mange er shinearama.co.uk og gode norske forhandlere finner du på forumet her:) Lykke til!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Scholl starter kit med S3 Gold, S17+ og S40: http://www.elitecarcare.co.uk/scholl-concepts-polish-sample-kit-250g.php

Collinite #845 wax kit: http://www.elitecarcare.co.uk/collinite-476s-paste-wax-detailing-kit.php

Når du oppretter konto trekkes automatisk 20% fra prisen (UK VAT). Scholl-settet koster da £29.99 og #845-settet £15.83. Frakt blir ca £10.

Totalt blir det der like rundt 500-lappen. Moms og forenklet tollgebyr kommer i tillegg, så det ender på rundt 750 kroner levert på døren.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg tenkte selv at det vart litt knapt med prisen, men det dere har funnet er helt knall! Funker dette greit med DA maskin? Hvilke pads burde jeg bruke?

- Med maskin tenkte jeg selfølgelig på Scholl produktene.

Endret av Eikr3m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags da har du? Med en flex da så kan du korrigere, dog det tar lenger tid eller ved bruk av roterendes, men kommer jo selfølgelig ann på lakk, og tilstand. Det samme gjelder valg av pad og produkt men kjøp deg scholl lilla orange og svart, så har du di putene du trenger, så prøver du deg litt fram.:-)

Endret av knubis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinen jeg bruker er en Krauss 900w DA.

Takker for svar! Er ganske fersk i bilpleie i praksis igrunnen. Har kika på dette forumet i nesten ett år nå, men nå måtte jeg bare prøve litt selv. Og nå kryr det bare i fingrene til å holde på mer :) Ble ferdig med den første "kunde" bilen igår faktisk.. Kanskje jeg kan legge opp litt bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...