Marius

Hvilken plastfornyer bruker dere på motordeksler?

28 innlegg i emnet

Lurer på hvilken plastfornyer dere pleier å bruke på motordeksler.

Er Meguiars All Season Dressing fin å bruke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Optimum protecant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker hyper dressing,bare og spraye på og tørke av

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Autoglym bumbercare på motoren bare for å bruke den opp, men fungerer bra den ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker armor all tire foam på motor etter vask, så starter jeg bilen og lar den gå i 10 min...funker bra det, men ikke over bruk den AA tire foamn, kan gjøre noe plast brunt...og ikke ta den rett på varm motor

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker (selvfølgelig.... :P ) Swissvax(Swissvax) Protecton Glossy for å hente opp glans og forsegler etterpå med Swissvax Motor Shine for at resultatet skal holde litt lenger og motoren bli lettere å rengjøre i ettertid(benytter Swissvax Engine på motorvask). Førstemann til å sende oss en e-post på salg@swissvax.no får tilsendt disse to gratis mot en produkt review med bilder her på forumet innen rimelig tid. For de som da ikke ble førstemann kan produktene, om dere ønsker det, kjøpes hos oss eller hos Ketil på Scandic Shine.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg så mye motordeksler i plast i kjærra mi :P

Hvilke 2 produkter får man med?

Motorvask og Motorshine eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, da ble det Kim som gjør denne review'en - med Swissvax Engine, Protecton Glossy og Motor Shine. Han får produktene sendt i morgen og kommer tilbake med resultat. /Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir moro å se review Kim Andre, topp produkter dette!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohooo!

Skal prøve å levere :D

Motorrommet mitt er ikke helt rent nå heller, så passer bra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hittil har jeg brukt Meguiar's Trim Detailer...Funker bra der og da, men regner fort vekk. Har nylug kjøpt Einzett Gummi stift...Håper den holder bedre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til review :D

Motoren min er av 99% plast så skulle vært jeg som testa plastfornyer :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autosmart plastpolish. Fungerer utmerket!

Clas Ohlson selger dette.

Clas Ohlson sine microfiber-produkter fungerer også greit til allaround klut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker vertfall Chemical Guys Silk Shine Dressing.

Nå har jeg ikke prøvd annet.. så har ikke noe å sammenligne med.. men det svarte blir svart og litt blankt og dashbordet får en veldig lett glans uten for mye gjennskinn.

Det er vel egentlig kanskej begrenset hvor store forskjeller det kan være på disse.. eller?

Hve er egenskapene til Optimum Protectant i forhold til Chemical Guys Silk Shine Dressing da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir en mer matt overflate. Men du kan også vanne ut silk shine for å få den mer matt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MATT RULER! for å si det på en utroooooolig barnslig måte. DVS i allefall på dash'en. Bilindustrien bruker mange millioner på å finne materiale som er matt og ikke gir gjenskinn eller på annen måte er forstyrrende. Da blir jeg litt frustrert når noen pøser på med brylkrem på dash'en :P Med det sagt har ikke jeg sett noen fornyer som er god nok til jobben med å få dashen til å se bra ut samtidig ikke gi shine på noen måte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gir en mer matt overflate. Men du kan også vanne ut silk shine for å få den mer matt ;)

Vanne ut ja.... den var ny :)

Det må prøves :)

Så eneste forskjellen på disse to er at Optimum gir en mer matt overflate altså?

Så Optimum'en kan erstatte Silk Shine?

Endret av GigaFlow
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig..men er jo alt etter hva man liker

Endret av Pirex
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg bruker (selvfølgelig.... :P ) Swissvax(Swissvax) Protecton Glossy for å hente opp glans og forsegler etterpå med Swissvax Motor Shine for at resultatet skal holde litt lenger og motoren bli lettere å rengjøre i ettertid(benytter Swissvax Engine på motorvask). Førstemann til å sende oss en e-post på salg@swissvax.no får tilsendt disse to gratis mot en produkt review med bilder her på forumet innen rimelig tid. For de som da ikke ble førstemann kan produktene, om dere ønsker det, kjøpes hos oss eller hos Ketil på Scandic Shine.

Veldig bra tiltak at du gir bort produkter mot review.

Du vil ikke ha en test av leatherhealer også? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veldig bra tiltak at du gir bort produkter mot review.

Du vil ikke ha en test av leatherhealer også? :P

Hehe, det kunne passet bra kanskje? Joda, det kan faktisk hende vi kan gjøre noe der da vi ønsker mer fokus på lærproduktene våre som også er veldig bra. Det å sponse produktene i slike type tester er en fin måte for oss å få en nøytral og inhabil test av våre produkter.

Jeg kommer tilbake til saken om ikke så mange dager når jeg få sett litt på det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive