Reidar 2 446 Skrevet 10 September, 2012 Rapporter Share Skrevet 10 September, 2012 (endret) Tok vinterklargjøring av familievogna i helga. Merket med Octavia tdi og 4x4 på bakluka var begynt å flasse å bli stygt så jeg bestemte meg for å ta bort dette. Trodde først det var plastbelegget på merket som var blitt ødelagt men her viser det seg at det er klarlakk etter lakkering av bakluka som flasser. Var noen riper jeg ville ha utbedret ved kjøp av bilen i år, så da lakkerte de om bakluka. Når jeg nå har fått av merket er det jo tykkere lakk på resten av luka slik at det blir et søkk der som merket har stått i tillegg til at klarlakken flasser siden de da bare har lakkert over merket som stod der. Jeg synes dette bør utbedres på selgers regning. Hva mener folket? Er dette noe som evt går greit å ordne selv? Flekklakkere med klarlakk for så å våtslipe og polere opp igjen? Edit:Bilen er da kjøpt hos et bilfirma og ikke privat. Endret 10 September, 2012 av Reidar Siter Daglig leder Automotive Detailing AS Håndverksvegen 15 3917 Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsa 289 Skrevet 10 September, 2012 Rapporter Share Skrevet 10 September, 2012 Jeg har noe liknende opp mot gummilista til siderutene. Den har ikke vært tatt av og nå sprekker klarlakken opp. Jeg har jo kjøpt bilen brukt så å reklamere på jobben blir vanskelig, så jeg er veldig interessert hvis noen har tips til utbedring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THolandsli 92 Skrevet 11 September, 2012 Rapporter Share Skrevet 11 September, 2012 Dette er ikke fagmessig utført arbeid og noe jeg uten tvil ville reklamert på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar 2 446 Skrevet 11 September, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 September, 2012 Jeg har snakket med selger og han var enig i at dette var reklamasjon til lakkverkstedet som har utført jobben. Problemet er at lakkverkstedet ligger i Oslo, vi bor i Drammen og fruen bruker bilen til og fra jobb hver dag i Vestfold. Da er det plutselig ikke så enkelt lengre uten å måtte ta seg fri fra jobb og få reiseutgifter til og fra Oslo bare fordi lakkverkstedet har vært amatører Siter Daglig leder Automotive Detailing AS Håndverksvegen 15 3917 Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essiek 385 Skrevet 11 September, 2012 Rapporter Share Skrevet 11 September, 2012 Lånebil fra bilfirmaet. Du skal ikke bli skadelidende av en reklamasjon. Hent en lånebil på ettermiddagen, og lever den tilbake da din bil kommer tilbake fra lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar 2 446 Skrevet 11 September, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11 September, 2012 Jeg sa det til de, men det kunne ikke han stille med. Dette er da ikke noe merkeforhandler men et vanlig bilutsalg. Siter Daglig leder Automotive Detailing AS Håndverksvegen 15 3917 Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essiek 385 Skrevet 21 September, 2012 Rapporter Share Skrevet 21 September, 2012 Litt sent svar her, men hvordan har det gått? Jeg hadde "stått på krava" og fått lånt en bil. Det er knekkende likegyldig om de er merkeforhandler eller vanlig bilutsalg - en reklamasjon på en utført jobb skal ikke medføre ytterligere komplikasjoner for deg. Bilen blir jo høyst sannsynlig stående hos lakkerer et par dager også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystad 1 Skrevet 4 November, 2012 Rapporter Share Skrevet 4 November, 2012 Ingen tvil om at dette er en reklamasjon, rett og slett dårlig arbeid. Hvordan man løser problemet i forhold til "leiebil" osv er vell forskjellig fra verksted til verksted. Vi har iallefall slik at kunde må stille med bil selv når det gjelder reklamasjoner direkte til oss, men vist det er karosseriverkstedet sin feil så har de bil de låner ut i slike tilfeller. Er vell og merke ikke ofte vi havner i en slik situasjon men kan skje selv den beste, er bare å legge seg flat å rette opp feilen snarest da -Billakkerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oppdatert 14 Skrevet 6 November, 2012 Rapporter Share Skrevet 6 November, 2012 (endret) . Endret 18 Januar, 2019 av oppdatert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audidude 1 Skrevet 18 Desember, 2012 Rapporter Share Skrevet 18 Desember, 2012 Som Nystad sier:Det beste er og bare legge seg flat for kunden og utbedre skaden...Den beste reklamen man får er via fornøyde kunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.