Gå til innhold
Ulf

Produktliste

Recommended Posts

Ulf    0
Ulf

Kjeda meg nok en dag her på jobben, så tenkte å lage en slik "produkt/utstyrsliste" sånn en har kontroll over alt det en eier innenfor bilpleie.

Kommer sikkert til å gjøre en del endringer, samt legge til nye "kategorier" etterhvert, men her er altså mitt første utkast..

Kom gjerne med tips til forbedringer/endringer... :P

prod.jpg

Endret av Ulf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Ser bra det Ulf, jeg ville lagt opp en kategori til hvert produkt, ikke voks/sealer, men voks og sealer.. Og hva med å sette de etter hverandre på topplinja, sånn at produktene kommer nedover? Send gjerne til meg på mail igjen? Har du forresten ikke noenting å gjøre på jobb?????? Ringe sjefen din og snakke med han snart jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ulf    0
Ulf

Mulig jeg splitter opp slik du sier.. trodde egentlig det tok litt mer plass enn det det gjorde, så vi får se.. hehe, satte dem faktisk nedover i starten, men trodde jeg kom til å få mer kategorier enn hva jeg gjorde.... skal på jobb igjen på mandag, så får se hva jeg får tid til da...

heheh, njaaa.. fryktelig lite å gjøre på nattevaktene iallefall :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig