lydboj

Ønsker lakkrens av svart Porsche Cayenne i Oslo

Hei!

Jeg skal selge bilen, og ønsker derfor å få den så pen som overhodet mulig slik at neste eier kan bli like fornøyd og stolt av bilen som jeg er.

Ønsker derfor å få utført lakkrens og polering av bilen. Mitt håp er at små vaskestriper og andre overfladiske merker kan bli redusert, og aller helst fjernet.

Bilen har blitt jevnlig vasket i vaskehall både med og uten børster, samt levert til ulike småfirmaer som utfører inn- og utvendig vask her i byen. Jeg løp en tur ned i garasjen nå for å knipse noen bilder av bilen, men den er dessverre ikke nyvasket. På bilde 3 ser dere en liten ripe som vel er den største som er i lakken. På bilde 4 ser dere et par merker som jeg håper det er mulig å få bort, samt at dere får en god visuell beskrivelse av vaskeripene på bilen.

Jeg legger ved noen bilder, og så håper jeg noen tar kontakt! Send melding her inne, eller så kan jeg nåes på min mobiltelefon 90 74 99 74.

Mvh

Ørjan

post-1023-0-92783100-1347090694_thumb.jp

post-1023-0-86100000-1347090705_thumb.jp

post-1023-0-69382600-1347090726_thumb.jp

post-1023-0-65322900-1347090737_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange flinke detailere i Oslo & omeign som vil få den bilen til å se ny ut.

Alt går vekk av riper og swirls av det som viser på bildene.

Mulig litt våtsliping av den verste.

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM hvis du er interessert i besiktigelse av bilen og et uforpliktende tilbud. Holder til i Oslo.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive