Gå til innhold

akkurat hellakkert bilen, hva trenger å gjøres?


bui_johnny

Recommended Posts

Hvis du mener lakkarbeidet som er utført svarer til DINE forventninger,så er det ikke mye du trenger og gjøre annet en og legge på beskyttelse i form av en voks som puster,og da snakker vi om en naturvoks av typen carnuba.

Grunnen til at du skal bruke denne typen voks er den puster og slipper ut gassene fra lakken din som gjør at lakken din vil herde.

Hvis du legger på en syntetist voks vil du "hermetesere" gassene i lakken og herde prossenen tar mye lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Mener også Nanolotus produktene puster, men har ikke noe fakta å slå i bordet med der, ikke testet den heller, men Carnauba voks funker det, LETT på og LETT av er poenget da, Concorso er lett sak på og av

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar fra alle sammen.. men hvor finner jeg finner jeg disse produktene?

jeg har akkurat kjøpt meg en komplett pakke fra autoglym.. har ikke fått den enda, men skal være en haug der.. men har de noe produkt som jeg kan bruke?

Carnauba voks

Swissvax Best of Show/Smaragd

Chemical guys 5050

hvor får jeg kjøpt det hen?

er ny her og har lite peil, så mye jeg lurer på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar fra alle sammen.. men hvor finner jeg finner jeg disse produktene?

jeg har akkurat kjøpt meg en komplett pakke fra autoglym.. har ikke fått den enda, men skal være en haug der.. men har de noe produkt som jeg kan bruke?

Carnauba voks

Swissvax Best of Show/Smaragd

Chemical guys 5050

hvor får jeg kjøpt det hen?

er ny her og har lite peil, så mye jeg lurer på :D

Dersom du har fått med Autoglym HD Wax i pakka kan denne brukes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...