erikstein

Mann lener seg mot bil, eier banker mannen!

haha genialt , føler med han 45 åringen, men jeg lar det ligge ved følelser og begynner ikke å kline ned folk da, selv om noen hadde fortjent en lite ørefik ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet du er detailer når... :P

Men ja, det er å ta der LITT langt, kanskje..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt normalt bare at jeg gir dem en advarsel før jeg gyver løs..

Litt real må en jo være..!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er galskap å angripe folk sånn for så lite.Går an å si fra at gutten ikke skal lene seg mot bilen først :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjeftskur hadde nok gjort seg. Men kline til noen gjør man ikke uten videre, med mindre noen med vilje og viten går inn for å skade deg eller din eiendom.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir for drøyt å fly på noen fysisk uansett. Men at 22 åringen kan ha hatt provosende oppførsel før det smalt, tviler jeg ikke på. Det står i artikkelen at han som lente seg på bilen var kjent av Politiet som en bråkmaker...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjefta greit på kamerater som har lent seg inntil bilen min, men har aldri gått til fysisk angrep.. Om det er bevisst for å provosere så skjønner jeg at det kanskje knakk sammen for bileieren. Regner med at han som ble angrepet hadde provosert en stund før det skjedde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh :-) kom ut fra ett kjøpesenter selv engang og der stod 5–6 16–17 åringer og hang rundt bilen. Og ei jente lente/satt på panseret. Såg rødt med engang, men klarte og beherske meg og sa med en veldig sint stemme nesten skreik at hun skulle komme seg til helvette av bilen min. hun skvatt og ble redd og da var jeg fornøyd :-P gjørr nok ikke det igjen med det første.

Og gå fysisk til verks burde være unødvendig, men møter en på det rette rævhålet på en dårlig dag kan jeg lett forstå denne fyren i artikkelen :-P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh :-) kom ut fra ett kjøpesenter selv engang og der stod 5–6 16–17 åringer og hang rundt bilen. Og ei jente lente/satt på panseret. Såg rødt med engang, men klarte og beherske meg og sa med en veldig sint stemme nesten skreik at hun skulle komme seg til helvette av bilen min. hun skvatt og ble redd og da var jeg fornøyd :-P gjørr nok ikke det igjen med det første.

Og gå fysisk til verks burde være unødvendig, men møter en på det rette rævhålet på en dårlig dag kan jeg lett forstå denne fyren i artikkelen :-P

Det at noen sitter på panseret er en ting. Men hvis noen har knapper bak på buksa i tillegg som riper opp lakken i det de setter seg på bilen eller går av.. det tar kaka! Jeg skjønner ikke hvorfor de skal sette seg på andre biler. Helt unødvendig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som virkelig ikke skjønner at jeg er redd for bilen min (er jo bare en gammal Ford) og setter seg gjerne på forskjermen eller drar en finger bortover et skittent panel..sykt irriterende men vil jo ikke akkurat ta livet av et vennskap over dette her..han har selv en Volvo xc70 som blir vasket i maskin til 17mai..kanskje...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er slike tanker som treffer de fleste av oss, men de færreste gjør vel noe ut av det. Noe i meg likte det..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive