Gå til innhold

anbefaling til polering maskin


bui_johnny

Recommended Posts

  • Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Øivind

    34

  • kris1986

    16

  • truhaa

    14

  • Bernhard

    10

Mest aktive i dette emnet

  • Admins
truhaa

på TESS beveger jeg meg ikke, det er vel det dyreste en kan komme borti har jeg skjønt...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på TESS beveger jeg meg ikke, det er vel det dyreste en kan komme borti har jeg skjønt...

Varierer litt, men dersom man ikke har avtale om rabatt der blir det fort dyrt.. men de har kampanjer til tider der som er kick-ass billig, og at de er "dyrest" er nok en grov overdrivelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitachi sp18va for 3125,- inkl mva og 43% rabatt, skulle normalt ha 5475,-

Det var GRISEDYRT!

De fleste får den for 2300, men mange kjøper den også for 2000, ikke bry deg om å kjøpe polersettet hvis det skiller 3-400 kr, da kjøper du heller ny bakplate og pads med en gang :)

De som følger meg er ikke dårlige, bare litt store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min Hitachi på maskinvareforretning til 2228.- inkl. mva

Er vel det Maxbo tar for den også. Urolig mye fantasipriser på ting.....viktig å sjekke :) Spess Makita kan variere mye, der er nok jegard billigst på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tilbudt Hitachi'en for 2300,- fra samme sjappa.

Litt usikker på om jeg skal slå til eller vente. Skal tilbringe tre uker i Spania til våren. Noen som har kjennskap maskinforhandlere der nede? (jepp, det er nok en longshot)

Ellers blir det sikkert en tur til England i løpet av årets også. Da hadde det jo vært kjekt å handle på sider som dette.

1500,- gratis frakt, fikse et sted som kan ta i mot, hente, pakke i kofferten og reise fornøyd hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fordelen med norsk forhandler er jo garanti/reklamasjoner. Mulig Hitachi har en internasjonal garantialvtale, men det er nok ikke mer å spare en at det er ok å handle den i Norge til 2300,- det er ikke ille pris i det heletatt, bra maskin er det også..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg er i ferd med å kjøpe meg ny roterende maskin. De to maskinene som jeg vurdere er Hitachi og Glare sin Hurricane maskin. Disse har nokså lik spesifikasjon, men er litt skaptisk til Hurricane maskinen siden jeg ikke har hørt så mye om den. Etter å ha lest denne tråden ble jeg også litt skeptisk til Hitachien, så jeg sliter litt med å bestemme meg:) Begge maskinen ligger rundt 2000kr. Er det noen her som har en anbefaling eller har prøvd Hurricane maskinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes liksom ikke Flex har blitt nevnt nok i denne tråden? ... kremen av kremen?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja Hitachi maskine er bra den...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke helt skjønt hvorfor flex er så mye bedre enn alt annet jeg da.. hehe :) Hva er det som gjør flex bedre enn mye annet?

Kun vekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke helt skjønt hvorfor flex er så mye bedre enn alt annet jeg da.. hehe :) Hva er det som gjør flex bedre enn mye annet?

Kun vekten?

Godt rykte tenker jeg.. det er jo bra maskiner. Ville heller hatt flex enn makita, men liker metabo'n bedre enn flex'n. Milwaukee ville jeg ikke hatt om jeg fikk den gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...