Gå til innhold

anbefaling til polering maskin


bui_johnny

Recommended Posts

  • Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Øivind

    34

  • kris1986

    16

  • truhaa

    14

  • Bernhard

    10

Mest aktive i dette emnet

Lexgtturbo

De fleste av disse "billigmaskinene" varer ikkel enge og mangler turtallsregulator, du vil nok fort oppleve at de blir utrolig varm under belastning. Best tools har en billig roterende, biltema selger og noen. Men som sagt, billigmaskinene tåler lite og ryker fort. Då er det bedre å bruke de pengene som trengs for å få en skikkelig en. Makita, flex, metabo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å legge i litt ekstra, så har du en maskin som holder. Jeg kjøpte en billig først, og fant ut at jeg trengte sterkere saker og kjøpte en dyrere like etterpå. Men det er bare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg gikk rett på og kjøpte en skikkelig maskin med en gang.. Tenkte at det var like greit istedenfor å bruke penger på en rimelig maskin for så mest sannsynlig kjøpe ny like etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njah..

Ikke store prisforskjellen fra den til bedre maskiner, og Hitachi er Hitachi uansett hvilken vinkel du ser på den fra.

Har heller ikke sett noen "pakketilbud" med den i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njah..

Ikke store prisforskjellen fra den til bedre maskiner, og Hitachi er Hitachi uansett hvilken vinkel du ser på den fra.

Har heller ikke sett noen "pakketilbud" med den i år.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Jeg er vel egentlig "inhabil" til å uttale meg sterkt om slikt ettersom jeg jobber med proffverktøy på heltid, men de er vel ikke akkurat øverst på "kvalitetsrekka." Ikke for det; de er milevis bedre enn mange andre (Milwaukee, B&D, Skil, AEG osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig "inhabil" til å uttale meg sterkt om slikt ettersom jeg jobber med proffverktøy på heltid, men de er vel ikke akkurat øverst på "kvalitetsrekka." Ikke for det; de er milevis bedre enn mange andre (Milwaukee, B&D, Skil, AEG osv..)

Greit å bli informert om hva som er bra uansett :) Fornøyd med min jeg, men har litt lyst på Flex 3404 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Truls er veldig fornøyd med sin også, den er jo egentlig mer enn grei nok til oss som ikke bruker maskinen daglig ;)

Flex'en tror jeg er den råeste maskinen på markedet her hjemme, selv om han kompisen min hos Metabo overhodet ikke akkurat er enig i det. Men nå har jeg bestilt meg den nye Metabo'n, blir spennende å se hvordan den er i forhold til den gamle og det jeg husker av Flex'en :D

Jobbet mye med Makita en stund og de er også definitivt i det øvre sjiktet.. bare synd de er så tunge, hadde ikke akkurat giddet å gå løs under magen på AirForce #1 med den vekta over hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Truls er veldig fornøyd med sin også, den er jo egentlig mer enn grei nok til oss som ikke bruker maskinen daglig ;)

Flex'en tror jeg er den råeste maskinen på markedet her hjemme, selv om han kompisen min hos Metabo overhodet ikke akkurat er enig i det. Men nå har jeg bestilt meg den nye Metabo'n, blir spennende å se hvordan den er i forhold til den gamle og det jeg husker av Flex'en :D

Jobbet mye med Makita en stund og de er også definitivt i det øvre sjiktet.. bare synd de er så tunge, hadde ikke akkurat giddet å gå løs under magen på AirForce #1 med den vekta over hodet.

Har lest mye bra om Metabo'en selv. Men er som du sier, Flex med sin lette vekt høres utrolig bra ut. Må vel prøve Ketil sin på bilpleiekurset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben har mye MYYE tungt mekanisk så det krever mye elverktøy, Hitachi er faktisk veldig bra! Noe av det bedre av det vi har prøvd, MEN, batteriene har de slitt mye med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du sammenligner med vettu ;)

Miluwakie (husker ikke hvordan det skrives) og Hilti når det gjelder vinkelslipere siden vi snakker om polermaskiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når en vinkelsliper tåler å bli brukt mange timer og dagen og ikke bli direkte "pent" behandlet, og den varer i mange, mange år (har en del fra 90-tallet bla.a), så vil jeg si det er mer en bra nok kvalitet :)

Hitachi polermaskin kan jeg godt anbefale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Må nok si meg enig her, at skal du førstes kjøpe en maskin, legg litt i det å få KVALITET heller enn kvantitet.... Hadde en best tools maskin før.... den holdt ikke slik at jeg ble ferdig med bagasjelokket engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...