JELien

Full shine av Mondeo 2008 STV i Kongsvinger omr.

Noen som kan anbefale en bilpleier i Kongsvinger-området? Trenger full pakke(syrevask, rens, ripefjerning, polering og lakkbeskytelse), farge Morello.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan anbefale en bilpleier i Kongsvinger-området? Trenger full pakke(syrevask, rens, ripefjerning, polering og lakkbeskytelse), farge Morello.

pm sendt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også PM sendt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med polering.no? Jeg har bare gode erfaringer derifra. Har hatt 2 biler der før jeg begynte å gjøre ting selv, 100% jobb begge gangene :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å ringe polering.no ett par ganger, men ikke noe svar. Har hatt kontakt med Pers glasservice, og fått tilbud der. Har hørt at de skal være flinke. Noen erfaringer defra?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å ringe polering.no ett par ganger, men ikke noe svar. Har hatt kontakt med Pers glasservice, og fått tilbud der. Har hørt at de skal være flinke. Noen erfaringer defra?

Første gang jeg satte bort bilen min til polering var hos Pers glasservice. Fikk igjen bilen med hakk/merker i bakfangeren, virket som dem hadde klart å kjørt bakplata borti fangeren flere steder, samt kokt lakk på det ene speilet, så ble ikke imponert den gangen.

Men det skal sies at dette er omtrent 5-6år siden, så mye kan ha blitt forandra på den tiden.

Jeg ville uansett ha satsa på å fått tak i Werner hos polering.no

Mulig han har mye å gjøre for tia, så kan være derfor det er vanskelig å nå han.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så holder jeg til like utenfor kongsvinger, men har ikke tid på en måned eller to ca...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ser du er ute etter shine av din bil og at Lena Kristin har sendt deg pm,jeg har sett hva hun kan utrette og kan veldig anbefale henne! Om dette er noe du vurderer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så hadde jeg valgt en fra forumet her..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele poenget med å opprette bruker her på DCN var å finne noen som kunne ta full shine av bilen. Nå kun en uke etter med intens lesing på dette forumet er jeg overbevist om at det er her jeg finner noen som kan gjøre det. Ikke "bare" ta en full shine, men med stor entusiasme og stolthet for interessen de har levere ett stort stykke håndtverk.

Men, nå er jeg virkelig bitt av basillen. Surfex HD, Clay, DA maskiner, Swirls, RDS, Duragloss, Cut etc..... Svirrer i hodet mitt om dagen. Nye ord og utrykk jeg aldri har hørt før, metoder for å få bilen blank som jeg aldrig har sett. Det ser så utrolig gøy ut.

Produkter er bestilt, maskin skal kjøpes inn til uka. Alt skal testes ut først på min gamle Passat :)

Takk til alle som har bidratt i denne tråden, skal absolutt ikke se bort i fra at jeg kontakter noen av dere i framtiden for oppdrag på Mondeon.

Skal sitere ett DCN medlem som jeg ikke husker navnet på, men som jeg lo godt og lenge av. "Velkommen til galskapen" :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive