Gå til innhold

Noen Svensker på bruket her?


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Er det noen Svensker som er på forumet her?

Om så, skulle jeg hatt litt hjelp av en Svenske, så om det er noen her, så send meg gjerne en PM..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Admins
truhaa

Bumper denne her, Flere Svensker ønskes på PM :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bumpes igjen :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Svenske som kan snakker Norsk er det jeg trenger ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du avmystifiserte litt hva det var du skulle bruke disse Svenskene til hadde det kanskje hjulpet litt på responsen?

Jeg har en svensk kollega som har bodd her i flere år så litt norsk kan han jo, men hvis det er snakk om å oversette Bjørnstjerne Bjørnsons samlede verker så tror jeg ikke han er interessert. Er det en setning eller to, kan det jo hende?

Just sayin' ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg er kanskje litt svensk...

Men hva skal du bruke oss til?

Tør ikke melde meg i tilfellet du bare skal lure oss til å skrelle bananer eller no.....

Det er ikke vanskelig å lure deg til det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre A A

Det var den ene gangen det Bernhard!!!

Skjønte fort at det ikke var en ekte banan når du sa jeg ikke skulle bry meg om lukta.

Brent barn skyr ilden nå skjønner du. ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er oversettelse av tekst det dreier seg om (Norsk - Svensk), mengden er i str "ok" mengde, så det er ikke en settning eller to ;)

Hvorfor kommer jeg tilbake til ;)

Uansett ikke noe farlig å sende meg en PM, det er ikke snakk om å fange opp partysvensker og sende de i konsentrasjonsleir dette her :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett ikke noe farlig å sende meg en PM, det er ikke snakk om å fange opp partysvensker og sende de i konsentrasjonsleir dette her :D

Akkurat det kunne jeg ha hjulpet til med, og B har jo bøddel*kremt*ishockeymaske liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...