Gå til innhold

Shine av fantomsort 2008 A6 Avant Trondheimsomr..


Stefan R

Recommended Posts

På grunn av manglende plass, utstyr og kompetanse ønsker jeg å sette bort bilen på en liten overhalling utvendig.

Den har en del steinsprut på panser som må fylles inn og slipes og det er mye swirls og noen RDS som må ordnes Fyllingen av steinsprut er noe jeg kan gjøre selv.

Det er også noe krimskrams ifra forrige eier på bakfanger som gjerne må sees litt på.

Om noen ser seg råd for å få den klar for vinteren settes det stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter det samme, så gjerne kom med tilbakemelding når du har funnet noen! :)

Har tenkt litt på gutta bak penbil.no, men har enda ikke funnet noen referanser til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skulle ha hatt utført jobben i går og stiller deg litt fleksibel, så kan jeg få til noe. Siden jeg ikke har 9- 5 jobb så har det seg slik at det er vanskelig og planlegge til tider. Kan feks ploppe bortom og ta en befaring en dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er videns kjent for min fleksibilitet, så det går nok bra. Jobber skift i byen, men bor på Orkanger så kanskje det er best om jeg kommer innom deg.

Pm sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...