Gå til innhold

hvor skal jeg vaske og polere?


teflonpanne

Recommended Posts

teflonpanne

huff vintern har satt inn og bilen ser jo ikke akkurat ut. Kjørt rundt på slafse føre i på østlandet hele siste uka. Problemet er at jeg ikke har garasje som er oppvarmet og det er heller ikke lys eller strøm. Vaska bilen i høytrykk selvvask i dag, men vil helst vaske bilen normalt med bøtte. Noen som har noen tips på steder man kan få vaska bilen med bøtte i oslo området? bor i sandvika....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Må jo være en selvvask i området der inne... på sandvika ss er det vel vaskehall, men vet ikke om den er for alle eller om det er noen som vasker for folk der...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på SOFTWASH Karihaugen i dag. Ligger sammen med Shell stasjonen. Vet det ligger en ved Shell, ØstreAkerVei ved Stovner også. Vaskehaller med port og genialt bra høytrykk. 35kr per pollett. Brukte 2 stk på arbeidesbilen. Skum i 1 1/2min og høytrykk i 6min. Det er også vann kran i hver hall.

DSC01210.jpg

DSC01212.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går på skole i asker selv, du vet ikke om noe her i området? er jo selvask på nesbru og slependen men der er det jævli kaldt og ikke så lett å stå med bøtte....

Ikke sikker..

har stått noen ganger på Statoil ved Slemmestad, det er innendørs. Men det er gjerne kø der når jeg finner ut at jeg har lyst til å vaske :(

Det er ikke egnet sted på Statoil Hamang? Husker ikke hvordan det er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Brukte 2 stk på arbeidesbilen.

Hey, det var et kjent navn... kunde av oss gitt.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker..

har stått noen ganger på Statoil ved Slemmestad, det er innendørs. Men det er gjerne kø der når jeg finner ut at jeg har lyst til å vaske :(

Det er ikke egnet sted på Statoil Hamang? Husker ikke hvordan det er der.

Pleier også å bruke Statoil i Slemmestad. Må bestille på forhånd. Får som regel kun en 1/2 time. Da rekker i allefall jeg bare å legge på såpe for så og høyttrykkspyle + en grundig tørk med diverse tørkehåndkler. Får jeg en hel time, håndvasker jeg i tillegg.

Kazzper. Du har ikke sjekket på buss-stasjonen/sentralen over veien om de har vaskemuligheter?

Endret av gjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om selvvask i Oslo?

Relativt ny og bra selvvask på Statoil ved Bjerke.

Skikkelig trykk og såpe..

20kr poletten, jeg pleier å bruke 6-8 poletter avhendig av formen :)

Riktignok ikke inne selvvask, så man får ikke stått der med bøtte og mitt.

Shell på Mortensrud har også god selvvask, men ikke inne den heller.

Samme pris som på Bjerke

Endret av Morten83

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss-sentralen på andre siden av veien ved Statoil'en i Slemmestad er kanskje ingen dum idè Gjohn / Kazzper...

Jeg har også brukt selvvaskehallen enkelte ganger, men som du sier, stort sett bare 30 minutters å få der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...