Gå til innhold

VW Golf GTI mk6


Awry

Recommended Posts

Tenkte legge ut noen bilder av bilen etter at jeg fikk detailed den. Jeg er nybegynner innen detailing men har veldig lyst å lære. Kommer etterhvert handle ordentlig utstyr. For tiden er alt gjort for hånd. Slitsomt men det er moro å se resultatet.

Jobblogg:

Exteriør:

1. Meguiars Hot Rims + Børste til felg rengjøring. Gjort rent både på innsiden og utside.

2. NXT bilsåpe med microfiber håndvask. Deler bilen i flere deler og skyller ofte. Starter på tak og går nedover

3. Clay + Meguiars Quick Detailer. Tørker opp med microfiber.

4. Meguiars Paint Cleaner

5. Meguiars Ultimate Polish

6. Meguiars NXT Tech Wax 2.0

7. Meguiars Endurance til dekksiden.

8. Gikk gjennom alle Vinyl og gummedeler med Autoglym Vinyl and Rubber Care.

9. Vasket mattene med Autoglym Interior Shampoo samt støvsuging

Tar gjerne imot tips. Jeg er som sagt nybegynner. Senere vil jeg prøve Swissvax sine produkter samt en maskin til polering og voksing. :)

Resultat:

7767303384_4d705ab73f_b_d.jpg

7767305984_05dededa28_b_d.jpg

7767304532_202c50882c_b_d.jpg

7767302780_f0ef0d6379_b_d.jpg

7767305162_40a33fd768_b_d.jpg

7767307314_117a0e3122_b_d.jpg

7767306672_db9602298d_b_d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Golf. Jobber du på Møller bil kvål? (kan se slik ut, ettersom bildene er tatt i nærheten, å du sansynligvis har vert inne hos kontordamen og plukket ut regnr selv ;) )

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Golf. Jobber du på Møller bil kvål? (kan se slik ut, ettersom bildene er tatt i nærheten, å du sansynligvis har vert inne hos kontordamen og plukket ut regnr selv ;) )

Nei jobber ikke der. Litt tilfeldig at jeg tok et bilde akkurat der. Ville finne en bakke så jeg fikk tatt bilde litt ovenfra på bilen. Jeg spurte forhandleren så jeg kunne velge regnummer. Måtte vente 2 ekstra dager på å få den. Det var to sinnsyke lange dager. Fikk jo ikke sove dagen før jeg skulle hente den. Spesielt siden ventetiden på GTIen var 7 måneder. :D

Bilen er forresten til salgs. Måtte ha meg en stasjonsvogn. Det er vel typisk siden jeg skal gifte meg neste år. ;-)

Endret av Awry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...