Gå til innhold

Fugleskit- autoglym produkt


oyvind

Recommended Posts

Hans Marius

x5 OG 6!

Jeg har alltid QD og Microfiber liggende i bilen. Da taper ALT....og jeg vinner. Å vinne er deilig, mmm...... :wub:

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Her er vi mestre på å svare på det opprinnelige spørsmålet :D

Er enig i at du nok bør vurdere ei flaske og mikrofiber, men må innrømme at selv om jeg nok er en bilpleiegeek så har jeg selv ikke dette liggende i bilen.. Vurderer det dit at det kan være irriterende med ei flaske liggende i bilen, og at jeg aldri er langt borte fra en vannslange..''

Dersom du ønsker Autoglym- produkter i Stavangerområdet kan jeg anbefale at du prøve BilXtra i Hillevåg. De mener selv at de har alt av forbruker-serien til Autoglym.

PS! Dersom du er medlem i BMWCCN får du rabatt der. :)

Velkommen til forumet forresten, Øyvind!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Offisielt anbefalt biltilbehør av DCN :D

Mangler bare at Ketil legger ut noe alá dette på Scandic Shine;

Gruppekjøp DCN (Varenr eliminate2009) - Avsagd hagle til eliminering av diverse plagsom fugl og visse utvalgte pelsdyr.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

En mikrofiberklut og en QDer funker greit det, eller så er faktisk spytt også å anbefale om du er langt unna noe vann, det nøytraliserer vist syrene i fuglemøkk, og hindrer at den lager merker i lakken, bor du slik til at det er en del måker der, er det kjedelig, det er den værste av møkka..

Tror enkelte BMW lakker er ømtåelig for fuglemøkk, var et problem med det på bilhavna også en gang, og mener det bare var BMWs biler som måtte poleres opp igjen etterpå...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp kan skrive under på at BMW lakk å måke dritt er en dårlig kombinasjon.

Jobber ved siden av felleskjøpets kraftfor lager i Stavanger og det er en stor forstasjon for måker.

Fikk behandla bile med Swissvax Shield i sommer, dagen etter var eg ute å handla lunch og bilen var fri for dritt, når jeg reiste hjem kl 15:00

hadd jeg fått en stor måke dritt på panseret som jeg prøvde å spyle av med brannslangen på jobb men det var i løpet av 3 timer blitt etse meke i panseret.

Prøvde å polere over med sw qd men det hjalp ikke på merke, måtte polere opp panseret. men ennå er det et litte merke igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...