Gå til innhold

Detailersclub.no 303m under havoverflata?!


erikstein

Recommended Posts

erikstein

Reklame for detailersclubs flotte community er alltid bra, mange har skiltplater etc. på bilene noe som er med på å fronte skikkelig bilpleieånd.

Dette er vel derimot ganske unikt?

Besøkte gamlefar som jobber på Troll A plattformen i nordsjøen i helgen. En del av den omvisnigen var en tur ned i skaftet, 303m under havoverflaten Tok meg friheten til å legge igjen en liten beskjed..den vil stå der de neste 60+ årene!

Kanskje ingen stor reklameverdi, men uansett gøy. Beklager ræva bilder.

Enjoy

post-4142-0-56898000-1344786701_thumb.jp

post-4142-0-48804400-1344786726_thumb.jp

post-4142-0-55002800-1344786749_thumb.jp

Endret av erikstein
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikstein

Vi fikk beskjed om at dette ikke var et exområde og kunne ta bilder fritt.

Det har jo vært konserter etc der nede så jeg regner med at det er et trygt område? Katie Melua hadde vel en konsert der nede.

Det var derimot en som løp rundt med en gassmåler til enhver tid. Det var mange områder vi ikke fikk ta bilder eller filme.

Her er forresten et klipp fra konserten for de som er intr. ganske artig akustikk der nede etter hva jeg forsto (gamlefar var på den konserten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Finnes å noe som heter EX kamera ;)

Det gjør det :)

Jeg skulle også likt å se den eksplosjonsfarlige gassen som "synker" 303m ned i et bein....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det kan brukes EX godkjente kamera i områder der det kreves EX.

Det gjør det :)

Jeg skulle også likt å se den eksplosjonsfarlige gassen som "synker" 303m ned i et bein....

har du ikke hørt om brennbare gasser som er tyngre enn luft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kanon dette her, 60+ år er jo ikke dumt, da forsvinner det når jeg runder 100 år og Dennis 70... :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...