Gå til innhold

Sommerbil til ferien kjapt..


Mighty

Recommended Posts

Kjenner til disse bilene ettersom en kamerat eide en for mange år siden. Driftssikker som få, og en artig bil å kjøre. Nå har ikke denne 160 hk-en, men jeg tror ikke denne er noe slapp av den grunn. Bilen veier ikke så mye, uten at jeg vet hvor mye de basserne veier :P

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det står jo vtec på motoren :P

Basserne bak setene skal ut, det samme med de baki. Det glassfiberbygget var visstnok mest for show og lagde ikke noe særlig med bass da det var utett. Problemet er bare at det som satt der originalt er borte, slik at det kun er stål der når man fjerner den kassa. Går vel an å få tak i noe et sted.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Det er så mye delte meninger om utseendet på disse. Jeg synes de er ganske tøffe. Andre sier den ser ut som en ape.. Noe den forsåvidt gjør også..

Lurer litt på hvordan det ser ut når noen med hode så stort som mitt sitter i en sånn liten bil da men.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg hadde en slik, med 160hk VTI-motor og elektrisk tak.. Gikk forøvrig som ei kule, og gav fra seg et skikkelig karakteristisk hyl/brøl når den passerte 5-6000rpm. Stoppet vel ikke før man nådde rundt 9000rpm, mener jeg å huske. Moro bil var det iallefall!

Var candyblå den, med gullflakes fra halve bilen og ned. Skikkelig rånebil. :P

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Det er så mye delte meninger om utseendet på disse. Jeg synes de er ganske tøffe. Andre sier den ser ut som en ape.. Noe den forsåvidt gjør også..

Det er vel forsåvidt det som har noe å si :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del Sol har nok en litt begrenset målgruppe, allerede i dag finner man Civic med 160-hesteren fra 20-50 lapper alt avhengig av tilstand og jeg vil tro de fleste bilinteresserte ungdommer går for disse. Har man noe litt spesielt og gjerne også litt dyrt, så må man i tilfeller belage seg på å vente leenge på rette kjøperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige biler dette :) Skikkelig turtallsmaskiner... Med åpent filter og litt turtall vræler disse godt :)

Har hatt en Del Sol VTI selv uten å oppleve problemer av noe slag.

Det kan være kjekt å sjekke for lekasjer rundt baklykter, da mange av disse har fuktproblemer i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å sett på og prøvd bilen nå, i 2-3 timer. Bilen var litt mer "ungdommelig" enn jeg hadde tenkt med, og eksoslyd og størrelse ble litt overveldende. Så jeg sa nei inntil videre.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...