Gå til innhold

Noen med dampvasker?


Are G

Recommended Posts

Har lest litt her og der om dampvasker og tenkte at jeg skulle ta sjansen å kjøpe en.

Var innom Jula og de hadde ikke Nilfisk på lager, så da var det jo en "god unnskyldning" til å kjøpe den billige.

Har vel strengt tatt sagt til meg selv minst 10 ganger at jeg ikke skal kjøpe firstprice elektriske produkter men det skjedde nå...

Den var til og med mye billigere enn det som stod på hylla, uansett:

Denne spruter vann og litt damp, så er det bare en slapp fis for resten, så etter 30-60 sekunder må den varme opp igjen..

Antar det ikke er helt slik det skal være?

I tilfelle er det skrekkelig oppskrytt...

Har også lagt merke til at dette høykvalitetsproduktet lekker vann fra håndtaket..hurra..

Tar gjerne andres erfaringer og tips ang dampvasker.

Kjøpte denne, kostet meg 449 kr om jeg ikke husker feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Jeg sliter litt med at lampa lyser for oppvarming, så det er ikke helt umulig. Dog hvis man overser lampa så er damp enda, og den er ganske varm. Bare begynner den å spyle hos deg, eller kommer det ut damp enda? Kan hende den kanskje ikke liker å sprute ut på full guffe, at den gir ut alt for mye vann iløpet av kort tid?

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er dampen som kondenserer i slangen og resulterer i at den er full av vann..

Skal gi den en liten sjanse til neste uke, ellers tror jeg nok den blir levert tilbake, selv om den var nesten gratis virker den verdiløs nå..

Kanskje jeg skal bestille en litt bedre en på nett så jeg kan teste å sammenlikne.. jernia.no har jo noe i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
Kristian Nafstad

Veldig greit å bruke på gulv og vegger på badet (fliser) syns jeg.

Har også brukt en del på gulvet. Skitten løsner med en gang.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Bumper denne litt jeg:

Ser Jula har tilbud på en liten dampvasker: http://www.jula.no/dampvasker-3bar-900w-802335

Noen som har brukt noe lignende og er det kjekt og ha? Ser noen bilpleiefirmaer bruker det til vask av bil, særlig innvendig.

Men har kanskje flere bruksområder i hjemmet og? kom gjerne med inspill :)

Dragen har en slik til steaming av fliser og fuger på badet, da disse har en tendens til å suge til seg alt de kommer over og ikke slippe det igjen... funker gull. Eneste semi-negative er litt kort slange og litt liten tank, men siden den brukes på badet er vanntilgangen grei :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...